Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen som spår her inne kan se om jeg får rettferdighet rundt det jeg tenker på? 

Jada, vet at folk kommer til å svare meg dumt, men hvis ikke du er seriøs så ikke si noe :) jeg vet ikke selv om jeg tror på spåing, men er verdt et forsøk litt for moro skyld, selvom det jeg tenker på ikke er så veldig morsomt. Om det "spå personen" sier er sant eller ikke finner jeg jo ut av en eller annen gang. 

Anonymkode: f2584...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What goes around, comes around. 

Det beste du kan gjøre er å la de negative følelsene gå for de er det kun du som taper på. 

Karma ordner som oftest opp. 

Skrevet
3 minutter siden, Elektra skrev:

What goes around, comes around. 

Det beste du kan gjøre er å la de negative følelsene gå for de er det kun du som taper på. 

Karma ordner som oftest opp. 

Jeg har opplevd at karma som oftest ikke ordner opp for meg... 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller må rette litt på det, i noen tilfeller har det faktisk det, men da har det gått veldig fort, ikke flere år... 

Skrevet

Som brukeren over her sier, vil det meste slå tilbake. Kanskje ikke på den måten du tror, men det vil alltid slå tilbake på et vis.

Skrevet
6 minutter siden, The R. S skrev:

Som brukeren over her sier, vil det meste slå tilbake. Kanskje ikke på den måten du tror, men det vil alltid slå tilbake på et vis.

Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med det... det har gått så lang tid

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller må rette litt på det, i noen tilfeller har det faktisk det, men da har det gått veldig fort, ikke flere år... 

Hva tjener det deg og ditt liv å gå rundt med slike tanker om hevn? Du bruker bare unødig energi på noe som ikke er verdt det. 

Skrevet
Akkurat nå, Elektra skrev:

Hva tjener det deg og ditt liv å gå rundt med slike tanker om hevn? Du bruker bare unødig energi på noe som ikke er verdt det. 

Det er ikke snakk om hevn. Det er snakk om rettferdighet. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om hevn. Det er snakk om rettferdighet. 

Hva gjelder det egentlig, og hvor gammel er du? 

Skrevet
Akkurat nå, Elektra skrev:

Hva gjelder det egentlig, og hvor gammel er du? 

Det gjelder veldig mye egentlig. Men det er èn ting som gjorde så begeret rant over for meg. Jeg kan nesten ikke skrive om det her fordi det blir for gjenkjenbarn. Jeg er 25. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder veldig mye egentlig. Men det er èn ting som gjorde så begeret rant over for meg. Jeg kan nesten ikke skrive om det her fordi det blir for gjenkjenbarn. Jeg er 25. 

Vel, da må du forvente generelle svar også. 

En ting vet jeg i hverfall, og det er at det kun er du som taper på å gå å håpe på hevn eller "rettferdighet" som du kaller det. 

Dersom noen har gjort noe galt mot deg så er den beste hevnen å reise seg, børste av seg og leve livet fullstendig og lykkelig. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at du ikke har fått det allerede, i og med at karma generelt rydder opp for deg. Ikke se bort ifra at det allerede er i orden. Du vet nok ikke alt som foregår i andres liv.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Elektra skrev:

En ting vet jeg i hverfall, og det er at det kun er du som taper på å gå å håpe på hevn eller "rettferdighet" som du kaller det. 

Dersom noen har gjort noe galt mot deg så er den beste hevnen å reise seg, børste av seg og leve livet fullstendig og lykkelig. 

Helt enig med dette.

Skrevet
1 minutt siden, Elektra skrev:

Jeg spurte jo forsovidt etter folk som spår, og da burde de jo kunne "se" hva jeg tenker på eller "se følelsene" mine rundt det. 

Men blir for dumt å si at jeg skal børste av meg og leve fullstendig og lykkelig, for ja jeg gjør det, men du vet jo ikke hva det gjelder. Det er ikke SÅ lettvindt dette her. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte jo forsovidt etter folk som spår, og da burde de jo kunne "se" hva jeg tenker på eller "se følelsene" mine rundt det. 

Men blir for dumt å si at jeg skal børste av meg og leve fullstendig og lykkelig, for ja jeg gjør det, men du vet jo ikke hva det gjelder. Det er ikke SÅ lettvindt dette her. 

En som "spår" kan heller ikke svare deg på det tynne grunnlaget du har gitt i tråden her. Og ingen av de som "spår" får noe feeling via et innlegg av en ukjent på et forum. 

Greit nok å tro på slikt sludder, men du kan ikke forvente komplett mirakel heller da. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, The R. S skrev:

Hvordan vet du at du ikke har fått det allerede, i og med at karma generelt rydder opp for deg. Ikke se bort ifra at det allerede er i orden. Du vet nok ikke alt som foregår i andres liv.

Fordi hvis karma hadde ryddet opp for meg så burde jeg vel merket det. Nå handler jo ikke karmaen bare om denne "hevenen" på andre men også en positiv ny retning i livet mitt. Noe jeg håper på at skal skje, men som ser ut til å ikke skje, jeg stor bom fast der jeg er selvom jeg har alt jeg trenger. Jeg jobber så hardt for å få til denne positive retningen i mitt liv som jeg håper at snart er min tur til å få. Så altså, den beste karmaen for meg hadde ikke vært at andre hadde fått d3t vondt pga det De har gjort, men at JEG kunne fått det bedre som en belønning for alt strevet mitt. 

Skrevet

Livet er ikke rettferdig. 

Skrevet
4 minutter siden, Elektra skrev:

En som "spår" kan heller ikke svare deg på det tynne grunnlaget du har gitt i tråden her. Og ingen av de som "spår" får noe feeling via et innlegg av en ukjent på et forum. 

Greit nok å tro på slikt sludder, men du kan ikke forvente komplett mirakel heller da. 

Nei jeg skrev i inlegget at jeg lagde tråden litt for moroskyld selvom det jeg tenker på ikke et morsomt. Og at jeg ikke vet om jeg tror på dette, men det får tiden vise.

Skrevet
1 minutt siden, Elektra skrev:

Livet er ikke rettferdig. 

Nei... Men det burde finnes grenser kanskje. Ja det finnes folk som har det værre, det finnes folk som får sykdommer, det finnes mye djevelskap. Men det er det på en måte ingen andre som står for. Mine "problemer" er det mange andre mennesker som står for, mye av det og det ser ikke ut til å gi seg. 

Skrevet

Jeg trakk "King of Pentacles"

Konger representerer sjelden situasjoner, men personer.

Denne mannen er en sårt tiltrengt finansiell rådgiver.

Hvis han er en elsker er han til å stole på, ordentlig av seg, hardtarbeidende og ærlig, men også materialistisk.

På den negative siden er han veldig vanskelig å rokke på når det kommer til finansielle situasjoner, han er ikke uærlig, men heller hardnakket og bestemt.

Anonymkode: 255d7...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...