Gå til innhold

Datteren til svoger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er jevngammel med svogeren min og han har en datter som er grisedeilig. Prøvd å holde meg litt unna henne, men vi har fikk god kontakt og så skjedde det som ikke skulle skje.. Bør jeg fortelle det eller heller la det være?

Anonymkode: 43f2e...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker med andre ord om din niese? Din søsters narn! Stemmer det? Jævla gjøk. Det heter incest uansett om det er inngiftet eller ikke. 

Anonymkode: 7759d...063

• Liker 2
Skrevet

Oh lord.. someone needs Jesus.. tror du må holde deg unna.. kan ende galt det der..

Anonymkode: d76c2...738

Skrevet

Tror ikke på deg.

Anonymkode: 3d5d1...78e

• Liker 4
Skrevet

La oss si at du og din svoger er 50. Han har en datter (fra et tidligere forhold, altså ikke med din søster) på 30. Dere har frivillig sex. Helt fint, men du trenger ikke å si det til noen.

Så om hun er voksen og myndig og samtykket, fint. Ikke si det til noen med mindre dere blir kjærester.

Er datteren mindreårig, må du selvsagt si det til noen (politiet).

Anonymkode: 3b29e...dc4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at du og din svoger er 50. Han har en datter (fra et tidligere forhold, altså ikke med din søster) på 30. Dere har frivillig sex. Helt fint, men du trenger ikke å si det til noen.

Så om hun er voksen og myndig og samtykket, fint. Ikke si det til noen med mindre dere blir kjærester.

Er datteren mindreårig, må du selvsagt si det til noen (politiet).

Anonymkode: 3b29e...dc4

Hun er akkurat fylt 18 :) 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker med andre ord om din niese? Din søsters narn! Stemmer det? Jævla gjøk. Det heter incest uansett om det er inngiftet eller ikke. 

Incest faktisk. Etter det jeg har forstått så har søskenbarn lov å gifte seg. Ko ko.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor skulle du si det, datteren er en voksen kvinne og faren hennes har ingenting med hennes sexliv å gjøre. 

Går her ut i fra at dette ikke er din søsters barn. 

Endret av Elektra
  • Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Elektra skrev:

Hvorfor skulle du si det, datteren er en voksen kvinne og faren hennes har ingenting med hennes sexliv å gjøre. 

Går her ut i fra at dette ikke er din søsters barn. 

Ja såklart, er ikke min søsters barn, men han har fra tidligere. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle er voksne her og får bestemme hva de vil. Men selvfølgelig har dere ansvar til å hold munnen og ikke blir avslørt og ikke tulle med tanken om et forhold. Ellers skader dere hele familien.

Klarer dere ikke å være utrolig diskré? Da bare stopp nå. 

Anonymkode: 136a5...af8

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Incest faktisk. Etter det jeg har forstått så har søskenbarn lov å gifte seg. Ko ko.

Jepp. Dvs at barnet til TS kan ha sex med TS sin svogers datter, da de ikke betraktes å være i nær familie. I ursamfunn som feks eskimoer så beskriver Ingstad at de hadde strenge regler om at en minst måtte 5 ledd ut før en kunne få barn sammen. Noe som ofte betydde en lang marsj for å finne en partner. Så det at loven tillater søskenbarn å gifte seg burde vært vurdert på nytt. Det er en del risiko forbundet med for mange felles gener. Bare det at mennesker ikke klarer å finne seg en partner lenger ute er vell et symptom på at ikke alt er helt bra. Det siste er min personlige mening. Verden er større enn et slektstreff. 

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Incest-begrepet har en klar definisjon, og dette faller utenfor. #barenevner

Skrevet

Ser ikke problemet med at to voksne personer hae samleie. Kos dere! 🙂

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Dette kan bli interessant..men hvor kleint det blir avhenger av hvordan familiene deres tar det og *det* er dønn uforutsigbart.

Husker et kusine-fetter forhold i min egen familie(de var godt voksne) og selv om jeg kunne spore litt flauhet her og der så var den vanligste kommentaren 'de holder det i det minste innen familien'.

• Liker 1
Skrevet

Har et hemmelig forhold til ex-kona til min mors fetter.  Altså ikke i biologisk slekt, men barna hennes er mine 3-menninger.           Blir et  himla liv i familien hvis/når vi går ut med dette.

Anonymkode: 63f7a...bf2

Skrevet
På 30.11.2018 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke incest!!! Din gjøk!! 

Anonymkode: ab419...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...