AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Jeg har et gammelt bad på 5kvm som er fuktskadet og det er sopp der. Jeg skal bygge om dette rommet til et vanlig rom som skal brukes som kontor/gjesterom. Jeg har forhørt meg med flere firmaer og de skal visst ha bortimot 50.000 for å gjøre dette. Jeg syntes det er mye penger å bruke på et så lite rom som skal bli et helt plain rom. Det er ikke noe betong på badet, det er bare skikkelig dårlig laget av tidligere eier uten membran osv, det er forsovidt et helt vanlig rom han bare har satt inn dusj osv på, er ikke fliser eller noe der, derfor det har blitt fuktskader, men det er ingen råte i selve huset eller bærebjelker osv pga dette. Jeg tenke å få inn fagfolk til å fjerne rør oppkobling, toalett og sluk osv, men resten tenkte jeg å prøve å gjøre selv! Altså Ryvingen og oppbyggingen av selve rommet. må også ha inn elektrikere for å fikse strøm selvfølgelig. Men alt snekker arbeidet har jeg lyst til å prøve selv, litt for moro skyld og litt for å spare penger. Derfor lurte jeg på om noen her har noen tips? Dette er i 2 etg av et gammelt hus fra 1924. Anonymkode: 290a8...4fa
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 youtube https://m.youtube.com/watch?v=gyGDG-0Jx34&list=PLgvdnaZthOQGzZ1NTicIVuFIpUpxtq2JZ&index=5&t=0s https://m.youtube.com/channel/UCTCJIqGuilrDQ117Xhc4CSg Anonymkode: 43c21...a43
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Rørlegger og elektriker koster penger, så jeg tror ikke du slipper billig unna her. Hva har du tenkt å gjøre med soilrøret? Med fuktskaden? Anonymkode: b4e3e...255
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rørlegger og elektriker koster penger, så jeg tror ikke du slipper billig unna her. Hva har du tenkt å gjøre med soilrøret? Med fuktskaden? Anonymkode: b4e3e...255 Jeg vet at det koster penger, ja. Men jeg jan få det billigere om jeg river og bygger opp selv. Fuktskader ligget bare i de materialene som skal rives, dette har jeg hatt folk for å skjekke ut. Rørene skal fjernes? Hva tenker du på? Eller hva mener du ? Anonymkode: 290a8...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå