AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Da mener jeg ikke vaner som imiteres, men ting som tilbys. Jeg kommer for eksempel ikke til å tilby barna mine snop før de har lært å like det av noen andre. Men så ha du foreldre som begynner å gi barna sine snop. I stedet for å la hardhente barn få slite ut noe du ikke lenger bruker, som for eksempel en gammel pc du har som ikke er brukendes til ALT lenger, og de bare skal se på youtube, så MÅ noen kjøpe nytt. Jeg mistenker at foreldre driver en slags konkurranse seg imellom noen ganger ? Anonymkode: 0d165...0a2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Vi bare må. Anonymkode: 9aac5...281 3
Chablis Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Påvirker dette deg i din hverdag? Nei? Tenkte meg det. 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, Elektra skrev: Påvirker dette deg i din hverdag? Nei? Tenkte meg det. Svarte hun deg, siden du sier nei..? Eller..? Anonymkode: cb5d4...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 "Påvenne" er ikke et ord. Anonymkode: 6c8ad...c4b 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Påvenne" er ikke et ord. Anonymkode: 6c8ad...c4b Tror ikke dette er det hun spør om..? Anonymkode: cb5d4...b2a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Svarte hun deg, siden du sier nei..? Eller..? Anonymkode: cb5d4...b2a 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke dette er det hun spør om..? Anonymkode: cb5d4...b2a Er du moren til ts eller? Irriterende høns... Anonymkode: 32f5c...71b 5
Søtnos Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 Det du skriver, slik du mener du skal gjøre det, høres veldig bra ut i teorien, i praksis er det nok litt verre. Det høres egentlig ut som du ikke har barn, i så fall har du nok max ett. 1
Nuttery Skrevet 1. desember 2018 #9 Skrevet 1. desember 2018 Hm. Jeg må innrømme jeg syntes det er ganske underlig å f.eks gi barnet saft eller brus. Spesielt til små barn som bruker tåteflaske. 1
Hactar Skrevet 1. desember 2018 #10 Skrevet 1. desember 2018 Mange prinsipper må nok vike, særlig med nummer to, men det er også mange ting man ikke trenger å være pådriver for som forelder. Jeg tenker på type saft i tåteflaska og godteri til spedbarn. De er tross alt nokså lettlurte i den alderen, og kan stort sett fint ta til takke med sunnere alternativer uten å skjønne forskjellen om man planlegger litt. Tror mange synes det er gøy å se reaksjonen når de små får smake noe nytt, eller synes synd på yngstemann og synes han også må få. Jeg er jo da såpass hjerteløs at jeg tenker at et lite barn gjerne kan lures litt dersom man dermed kan utsette introdusjonen eller minke mengden av usunne matvarer.
Besto:) Skrevet 5. desember 2018 #11 Skrevet 5. desember 2018 Hele samfunnet er vel på skjeive sånn... På en annen side, alt er relativt. Ting som oppfattes feil av en forelder, kan vere ok for en annen. Min gutt på 9 sover feks fortsatt i min seng. Han finner vel ut han vil på eget rom en dag. Han er etterpåklatt og minstemann av tilsammen 6 barn, så han får kjærlighet og oppmerksomhet i bøtter og spann. Kunne ikke brydd meg mindre om andres meninger om den saken😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå