Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 (endret) Dansegulvet har ofte synt seg å vera en arena for å bli kjent med andre, og mange nytter dansegulvet som eit sjekkested for potensiell sexualpartner . Hva får deg til å se "Ja" dersom evntl. ein ukjent herre kommer bort til deg å inviterer deg opp som danspartner på eit utested , dansegalla etc. Hvor setter du grensen til klåing og fysisk kontakt på dansegulvet. ? Har du opplevd å bli så smigret og betatt av din dansepartner at det har endt med sex. ? Endret 30. november 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Å danse er ikke en seksuell aktivitet i mine øyne så det å godkjenne en dans er overhodet ikke å godkjenne seksuell klåing! Det blir litt som å tro at et vennlig hei er en invitasjon til sex! Nope! Anonymkode: 8bf85...dfa 7
Gjest Andrea93 Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Godtar ingen klåing på dansegulvet med mindre jeg har invitert til det (feks plassert hendene hans e.l). Uoppfordret klåing har ingenting på et dansegulvet å gjøre, og det er det desverre ALTFOR få som forstår.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å danse er ikke en seksuell aktivitet i mine øyne så det å godkjenne en dans er overhodet ikke å godkjenne seksuell klåing! Det blir litt som å tro at et vennlig hei er en invitasjon til sex! Nope! Anonymkode: 8bf85...dfa Invitasjon til dans er i utgangspunktet ingen invitasjon til sexuell klåing,og aktivitet. Tradisjonelt sett er det blitt slik at under de fleste steder hvor det arangeres dans så er det i kombinasjon skjenkeløyve og inntak av alkohol. Og med inntak av alkohol så svekkes ofte vurderingsevnen .
visp Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 3 minutter siden, Andrea93 skrev: Godtar ingen klåing på dansegulvet med mindre jeg har invitert til det (feks plassert hendene hans e.l). Uoppfordret klåing har ingenting på et dansegulvet å gjøre, og det er det desverre ALTFOR få som forstår. Det må jo sies å være klåing det også? 1
Master1 Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 3 minutter siden, visp skrev: Det må jo sies å være klåing det også? Skratter å ler så jeg nesten griner.... Jupp det er vel og en for for klåing------
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 (endret) 27 minutter siden, Andrea93 skrev: Godtar ingen klåing på dansegulvet med mindre jeg har invitert til det (feks plassert hendene hans e.l). Uoppfordret klåing har ingenting på et dansegulvet å gjøre, og det er det desverre ALTFOR få som forstår. Foreks. feilplasserte hender ?. Er det da slik å forstå at du gjir din dansepartner en leksjon i hvor han bør avstå å plassere hendene "før" entre av dansegulvet. ? Eller er det snakk om leksjon i danseføringen ? Endret 30. november 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 Aner ikke. Jeg danser ikke. Anonymkode: 023fc...680
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Jeg danser ikke. Anonymkode: 023fc...680 OK ! Da går du glipp av mye.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 32 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Invitasjon til dans er i utgangspunktet ingen invitasjon til sexuell klåing,og aktivitet. Tradisjonelt sett er det blitt slik at under de fleste steder hvor det arangeres dans så er det i kombinasjon skjenkeløyve og inntak av alkohol. Og med inntak av alkohol så svekkes ofte vurderingsevnen . Problemet er manglende grunnmoraler ikke manglende vurderingsevne. Uansett hvor full en person er stopper moralen man i visse ting, som for eksempel drap, vold, voldtekt, stjeling eller klåing. Gjør man det allikevel i beruset tilstand betyr det at man tenker det er okei å gjøre men at man ikke tør edru. Menn kan ikke skylde på at de er fulle for å ha dårlig kvinnesyn, det er moralene deres sin skyld og det er ikke noe unnskyldning å være en klåfingra creep bare fordi man er full. Menn med greit kvinnesyn skjønner det helt fint uansett hvor fulle de er. Anonymkode: 8bf85...dfa 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er manglende grunnmoraler ikke manglende vurderingsevne. Uansett hvor full en person er stopper moralen man i visse ting, som for eksempel drap, vold, voldtekt, stjeling eller klåing. Gjør man det allikevel i beruset tilstand betyr det at man tenker det er okei å gjøre men at man ikke tør edru. Menn kan ikke skylde på at de er fulle for å ha dårlig kvinnesyn, det er moralene deres sin skyld og det er ikke noe unnskyldning å være en klåfingra creep bare fordi man er full. Menn med greit kvinnesyn skjønner det helt fint uansett hvor fulle de er. Anonymkode: 8bf85...dfa Konsentrasjon og vurderingsevne er påvist betydeleg nedsatt i kombinasjon med alkohol. " Dei fleste er blitt kjent med at "jeppe drakk " men ingen vet hvorfor jeppe drikker". Hvorfor personligheten / holdninger endres hos mennesker med tilsynelatende fornuftig holdinger / adfærd til det ugjennkjennelig i kombinasjon med alkohol, bilkjøring, kvinnesyn m.m finnes truleg ikkje noe godt svar på. Det finnes kanskje eit instinkt av " Røver, Kjeltringer, klåfingra " i alle mennesker utan at ein er villig å innsjå det.
Gjest Andrea93 Skrevet 1. desember 2018 #12 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 15 timer siden, visp skrev: Det må jo sies å være klåing det også? Jepp, det har du nok rett i. Ville aldri gjort det med en totalt fremmed etter noen minutters dans, så det var kanskje et litt teit eksempel. Det har heller vært når det har ligget åpenbart i kortene at vi har lyst å dra hjem sammen. Endret 1. desember 2018 av Andrea93
Gjest Andrea93 Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 14 timer siden, Anonym Bruker skrev: Foreks. feilplasserte hender ?. Er det da slik å forstå at du gjir din dansepartner en leksjon i hvor han bør avstå å plassere hendene "før" entre av dansegulvet. ? Eller er det snakk om leksjon i danseføringen ? Har da ikke sagt noe om feilplasserte hender? Men at jeg inviterer til klåing ved å plassere hendene hans. F.eks at hendene hans er rundt midjen min, og jeg fører dem litt lavere med mine egne hender for å antyde at "klåing" er innafor. Skal sies, som en annen nevnte over her, at det heller ikke nødvendigvis er greit å gjøre med en fremmed. Det er jeg forsåvidt enig i, og det er ikke noe jeg ville gjort med noen jeg ikke kjente med mindre det er helt tydelig at de er interessert i å ta det videre.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Alltid like spennende hver gang ein innviterer et "tilfeldig" kvinnfolk opp til dans, og som oftest avslører kroppspråket. Etter 2-3 danser er oftast kjemien nokså samstemt , og ikkje uvanleg å oppleve at også kvinnfolka kan " endre grepet " og presser og gnir sine bryster mot brystkassen. Nå er eg ikkje typen som går på dans for å "klå " på dansepartneren, men fordi eg liker å danse,og kan ofte bli betatt av dansepartneren utan å gjøre tilnærmelser . men blir ofte kjent med mange hyggelige mennesker. Opplever mange hyggelige kvinnfolk som gjir utrykk for at dei liker å danse, og blir ofte takknemlig når de blir invitert opp til dans. Tradisjonelt sett så er det menn som oftast tar initiativet og innviterer kvinnfolka til dans , og fører . Ein tradisjon som fortsatt ser uttil å opprettholdes innenfor dei fleste dansemiljøer, og ein behandler sin dansepartner m/ respekt. Endret 2. desember 2018 av Anonym Bruker
Gjest UngMann1986 Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 På Friday, November 30, 2018 den 20.11, AnonymBruker skrev: (...) Gjør man det allikevel i beruset tilstand betyr det at man tenker det er okei å gjøre men at man ikke tør edru. Menn kan ikke skylde på at de er fulle for å ha dårlig kvinnesyn, det er moralene deres sin skyld og det er ikke noe unnskyldning å være en klåfingra creep bare fordi man er full. Menn med greit kvinnesyn skjønner det helt fint uansett hvor fulle de er. Anonymkode: 8bf85...dfa Dette går vel ikke bare på menn? Var på julebord i går. Jeg hadde full kontroll på mine egne hender, men en av mine kvinnelige dansepartnere tok seg den friheten å klype meg i rumpa både tre og fire ganger, uten at jeg oppfordret til det!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #16 Skrevet 2. desember 2018 Syntes man tar dette alt for alvorlig.. er det en som er litt for frempå - så tror jeg at han / hun forstår om du skyver hånden pent tilbake... Har selv opplevd damer på byen (både gifte og single) som når de får i seg et par tre glass med prosecco for mye blir litt klengete... om om de skulle finne på å ta hånden på låret mitt under bordet - så smiler jeg og tuller det bort.. ingen katastrofe skjedd - skulle hun velge å la hånden gli lenger opp også - ja så løser vi det på samme måten... og da tar de fleste det... Alt er jo så forbanna alvorlig nå.... nyt og kos -- si nei på en pen måte så løser det meste seg Anonymkode: bb3a8...d1f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #17 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev: Å danse er ikke en seksuell aktivitet i mine øyne så det å godkjenne en dans er overhodet ikke å godkjenne seksuell klåing! Det blir litt som å tro at et vennlig hei er en invitasjon til sex! Nope! Anonymkode: 8bf85...dfa Tett dansing er i høyeste grad seksuelt ladet, og jeg begriper ikke hvordan par tillater at sin partner danser denne typen pardans med andre av motsatt kjønn, spesielt med alkohol innabords. Hos oss har vi klare grenser. Vi danser overhodet ikke med andre, det er begge enig om. Ingen av oss har lyst heller. Hvorfor i alle dager skal man DANSE tett på et dansegulv med andre enn sin partner? Det sagt, klåing er selvsagt ikke godkjent selv om man danser sammen, men i mine øyne er denne typen dansing å trekke strikken ganske langt, og det må forventes at noen tolker signalene feil. Anonymkode: c95e7...27a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #18 Skrevet 2. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tett dansing er i høyeste grad seksuelt ladet, og jeg begriper ikke hvordan par tillater at sin partner danser denne typen pardans med andre av motsatt kjønn, spesielt med alkohol innabords. Hos oss har vi klare grenser. Vi danser overhodet ikke med andre, det er begge enig om. Ingen av oss har lyst heller. Hvorfor i alle dager skal man DANSE tett på et dansegulv med andre enn sin partner? Det sagt, klåing er selvsagt ikke godkjent selv om man danser sammen, men i mine øyne er denne typen dansing å trekke strikken ganske langt, og det må forventes at noen tolker signalene feil. Anonymkode: c95e7...27a Hva er det dere er så redde for da? Anonymkode: 06934...216
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #19 Skrevet 2. desember 2018 Jeg kan godt danse med menn, men ikke tett sammen. Da blir det ofte klåing og jeg liker ikke det uansett om jeg liker fyren eller ikke. Jeg er uansett ikke på byen for å flørte eller finne noen å ha sex med. Anonymkode: 4f1fe...d00 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 2. desember 2018 #20 Skrevet 2. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt danse med menn, men ikke tett sammen. Da blir det ofte klåing og jeg liker ikke det uansett om jeg liker fyren eller ikke. Jeg er uansett ikke på byen for å flørte eller finne noen å ha sex med. Anonymkode: 4f1fe...d00 Ein kan selvsagt ha det hyggeleg på dansegulvet saman med sin utvalgte partner utan å føle sexuell tilnærming. Det aller viktigste er selvsagt å vise respekt og tillit overfor sin utvalgte dansepartner. Mange kvinnfolk vet utmerket godt hvilke " koder" de skal trykke på hos menn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå