Gå til innhold

Kan du anbefale en god film på Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig ble det en rolig sofahelg her (noe som aldri skjer)  og jeg forsøker å finne ut av Netflix. Har liksom ikke funnet så mye jeg liker der enda, så kanskje noen kan tipse om noe bra du har sett? 

Jeg liker romantiske filmer, litt humor eller gjerne en julefilm. Forrige film jeg så på Netflix var Stolthet og fordom og sist jeg så på kino var A star is born. Begge disse likte jeg, for å gi en pekepinn. 

Anonymkode: 19d96...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The light between oceans. 

Både romantisk, trist og spennende.

Anonymkode: f230f...b45

• Liker 2
Skrevet

Jeg så en utrolig fin film for noen dager siden,.basert på sann historie, Radio. 

Anonymkode: 854f1...337

• Liker 1
Skrevet

Har du sett 'Lost in translation'?

• Liker 3
Skrevet

Eller 'The Crown'? Det er en serie da, men anbefaler den :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Takk dere 😀

Lost in translation har jeg sett, den likte jeg godt. Ikke sett noe av det andre som anbefales her, skal sjekke ut, 

Hvor ligger the light between oceans? Fant den ikke på Netflix. 

Gjest Mammalivet
Skrevet

Sjekk ut ‘De urørlige’. En av de beste filmene jeg har sett. Det samme sa mannen :) 

Skrevet
1 minutt siden, Mammalivet skrev:

Sjekk ut ‘De urørlige’. En av de beste filmene jeg har sett. Det samme sa mannen :) 

En av de fineste filmene jeg har sett:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje du liker 'Manhattan Romantikk' forferdelig navn, men jeg likte den veldig godt :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ikke sikker på om den er på Netflix men The Notebook, er bra.

Skrevet

Da snurrer jeg de urørlige 😀. Bare la tipsene komme, folkens - helga har knapt begynt! 

• Liker 3
Skrevet

barakah-yoqabil-barakah-swiss-movie-post

Anonymkode: 3bbb1...a8e

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Mammalivet skrev:

Det er absolutt en av de flotteste filmene jeg har sett ja! At den er basert på en sann historie, er helt utrolig. 

• Liker 4
Skrevet

Spekkhoggerens fyrtårn er også helt fantastisk, og HELT UTORLIG nok basert på helt ekte hendelser. Du vil få sjokk.

• Liker 1
Skrevet

Captain Fantastic, en av de beste filmene jeg vet om.

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Mammalivet skrev:

Den var utrolig fin :tommelsmil:

15 timer siden, Rumle skrev:

Kanskje du liker 'Manhattan Romantikk' forferdelig navn, men jeg likte den veldig godt :jepp:

Takk for tipset, jeg likte også denne. Litt annerledes, men grei underholdning. 

Gjest Mammalivet
Skrevet

Anbefaler også Into the wild dersom du ikke har sett den :) Ingen romantikk, men en utrolig fin film hvor du både har lyst til å glise fra øret til øret samtidig som du gråter. 

Skrevet

The ballad of Buster Scruggs, en noe mørk komedie. En samling kortfilmer fra ville vesten, alle med et underliggende budskap. Bra cinematografi har den og 🤗

Anonymkode: 831a1...f18

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The ballad of Buster Scruggs, en noe mørk komedie. En samling kortfilmer fra ville vesten, alle med et underliggende budskap. Bra cinematografi har den og 🤗

Anonymkode: 831a1...f18

Denne var overraskende bra, og veldig annerledes. Jeg likte den godt. 

Ellers var "Our souls at night" en veldig var og fin, men litt annerledes, kjærlighetsfilm.

Anonymkode: 11f92...c66

Skrevet

hvis du liker romantiske filmer med litt realisme er The Notebook et must!! Den er så fin, bra skuespillere og fin historie. 

Anonymkode: e8f22...09d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...