Gå til innhold

Hvordan har Bahareh Letnes råd til bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun studerer og sa at familien hennes hjemme i Iran var fattige. Hvordan har hun da råd til bil? Får hun av det offentlige?

Anonymkode: 1c35a...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett tre ganger, seriøst. 

Anonymkode: e52e9...e5e

• Liker 4
Skrevet

Ja, visste du ikke det? Hun får selvfølgelig gratis bil av det offentlige, hun bare peker så betaler staten. 

Seriøst.. 🙄

• Liker 3
Skrevet

Du er litt vel besatt av denne Letnes er du ikke ?

• Liker 6
Skrevet

De begge har en bedrift Letnes as eller Sandberg as.. 

Anonymkode: e8312...d3c

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjett tre ganger, seriøst. 

Anonymkode: e52e9...e5e

Jeg vet jo ikke. Derfor jeg spør.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De begge har en bedrift Letnes as eller Sandberg as.. 

Anonymkode: e8312...d3c

Med 0 i inntekt. 

Korrupsjon og svindel heter det de driver på med. Utrolig hva man kan snakke seg fram til av avtaler bare man har litt status og god forhandlingsevne. 

Anonymkode: 9c1c5...d25

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun studerer og sa at familien hennes hjemme i Iran var fattige. Hvordan har hun da råd til bil? Får hun av det offentlige?

Å spekulere i andres økonomi, personlige forhold og bilhold blir bare for dumt. 

Selv om en person kjører en bil, så trenger ikke personen å eie bilen. Leasing er en mulighet, låne bil hos kjæreste en annen mulighet. Tenk litt, da, før neste spørsmål kommer.

Anonymkode: 1d9f3...922

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med 0 i inntekt. 

Korrupsjon og svindel heter det de driver på med. Utrolig hva man kan snakke seg fram til av avtaler bare man har litt status og god forhandlingsevne. 

Anonymkode: 9c1c5...d25

Var hun ikke adobtert eller bodde i fosterfamilie her i landet? Jeg hadde vært behjelplig med bil hvis det var en jeg var knyttet til.

Anonymkode: 28abe...dcc

Skrevet

Jeg hadde også bil da jeg studerte og hadde 0 i inntekt, jeg fikk den av pappa. Han betalte bensin også 💗

Anonymkode: 16960...a3a

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også bil da jeg studerte og hadde 0 i inntekt, jeg fikk den av pappa. Han betalte bensin også 💗

Anonymkode: 16960...a3a

Hva slags?

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags?

En slik en med 4 hjul.

Anonymkode: 963f6...db1

• Liker 6
Gjest Elseby13
Skrevet

Med ca 30 k i egenkapital kan de fleste av oss få råd til lån til en helt grei bil. Såpass liten sum klarer vel man å spare over en periode. Forøvrig driter jeg i hvordan andre har råd/ikke råd til ting. Get a life, ts.

Skrevet

Det er faktisk viktig å være nysgjerrig på hvordan folk har råd til ting.

En som lever på trygd og plutselig en dag kommer kjørende i en ny porche bør vekke mistanke. Noe annet er uansvarlig.

En politiker som plutselig får råd til å kjøpe en bygård i Oslo bør vekke mistanke.

En taxisjåfør som betaler kontant for en villa på Holmenkollen bør vekke mistanke.

Korrupsjon og hvitvaksede penger oppstår i samfunn hvor folk "driter i hvordan andre har råd til ting".

Anonymkode: 654be...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...