AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Har jo hørt gjennom tidene at folk ikke vil ha noe fordi "alle andre har noe identisk og da blir det ikke gøy" men så har vi jo også folk som vil ha det alle andre har da.. Anonymkode: d936d...134
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Vil være unik, men fortsatt passe inn? Ser ikke på megselv som «unik», men ser heller ikke på meg selv som en «typisk, norsk jente i 20-årene». Det vanskelig å definere hva som er «normalt». Livet mitt er kanskje ikke helt «A4» slik det er nå, men det er ei heller et bevisst valg jeg har tatt. Når det kommer til å ikke ville ha en spesifikk ting bare pga. «alle andre» har det er det for meg i mange tilfeller fordi jeg ikke vil bli sammenliknet med den store gruppen mennesker som har dette i frykt for å alltid komme dårligst ut av det. Et konkret eksempel kan være at jeg ikke vil ha «den» kjolen alle har kjøpt fra HM fordi jeg ikke ønsker at noen skal se meg i den for så å sammenlikne meg med andre de har sett i samme kjole. Anonymkode: 27c53...102
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Andre ganger vil jeg ha det andre har pga. jeg har blitt eksponert for produktet flere ganger og derfor funnet ut at jeg selv synes det er fint, praktisk, billig osv. Anonymkode: 27c53...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå