Gå til innhold

Når en mann er forelsket...mye seksuelle tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på..når en mann er forelsket eller betatt,...(uavhengig av om det er gjensidig) hvor vanlig er det da at han har seksuelle tanker eller fantasier om henne det gjelder?

Og er dette i såfall  like vanlig for dem som er 50 pluss som de yngre?

Anonymkode: 480d0...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det varierer fra mann til mann, situasjon til situasjon, osv. 

Anonymkode: b3ae3...152

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på..når en mann er forelsket eller betatt,...(uavhengig av om det er gjensidig) hvor vanlig er det da at han har seksuelle tanker eller fantasier om henne det gjelder?

Og er dette i såfall  like vanlig for dem som er 50 pluss som de yngre?

Anonymkode: 480d0...dc4

Ser ikke for meg at alder har noe med det å gjøre

alder er kun tall

tenning er spenning

• Liker 1
Skrevet

Tenker bestandig på å ha sex, med min partner. M.49

Skrevet

Hele hensikten med forelskelse er jo barneproduksjon. Derfor bør du være jævlig bekymret om en mann ikke har seksuelle tanker om den han er forelsket i.

Anonymkode: ebc3c...d5e

• Liker 2
Skrevet

Tenker generelt alltid på sex, kunne hatt sex nesten hele døgnet tror jeg..

Men om jeg er forelsket så tenker jeg på mye mer enn bare å ha sex med henne, tenker på rolige stunder sammen, hvordan hun ser ut i Turtøy, reiser vi kan gjøre, hva hun gjør, fremtiden etc.. 

Anonymkode: 910eb...051

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet

Kan bare svare for meg selv: Jeg skrur ikke av seksualiteten min bare fordi jeg er forelsket, den går heller på full kapasitet.

M51.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker generelt alltid på sex, kunne hatt sex nesten hele døgnet tror jeg..

Men om jeg er forelsket så tenker jeg på mye mer enn bare å ha sex med henne, tenker på rolige stunder sammen, hvordan hun ser ut i Turtøy, reiser vi kan gjøre, hva hun gjør, fremtiden etc.. 

Anonymkode: 910eb...051

Helt enig! Seksuelle fantasier kan man ha om hvem som helst.  Men er du forelska, drømmer du om et liv sammen med henne. Det er vel nokså likt for begge kjønn?

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tror dette avhenger mer av person enn alder. 

I ung alder vil kåtskapen, og den intense lysten på sex, få alt ved henne til å oppfattes nærmest perfekt, og som et skjebnens lykketreff og mirakel. Selv sangtekster du hører, vil "snakke" til deg, og gi deg "hemmelige" beskjeder, som minner deg om henne, og at det skal bli dere to..Og du oppdager stadig "skjebnens" tilfeldigheter som minner deg om henne i hverdagen.

I så voksen alder som du beskriver, vil nok forelskelsen være mer realistisk, men tankene og fantasiene rundt sex, vil nok være sterke da også.

Skrevet

Det danner seg fort bilder av hvordan hun ville sett ut på alle fire med rumpa i været, eller ned på kne med min kuk i munn. 

Anonymkode: 32177...f89

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Kan bare svare for meg selv: Jeg skrur ikke av seksualiteten min bare fordi jeg er forelsket, den går heller på full kapasitet.

M51.

Har du hatt bursdag? Gratulerer med dagen 😄

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
10 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Har du hatt bursdag? Gratulerer med dagen 😄

Den er på sommeren, men takk!☺️

Skrevet

Nei ikke som forelsket. Da tenker jeg bare å få truffet dama å holdt rundt henne, kysset henne, gått tur sammen med henne, trent sammen med henne, laget mat sammen med henne fordi en forelskelse for meg sitter mye lenger inn enn å bare være betatt av utseende. Da er helheten det viktigste å ikke bare det å være billedskjønn.

Betatt av utseende er mere sexuelt rettet å da er fokus på kropp viktig å da er trente berter det som tenner meg mest. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...