Gå til innhold

Blåmuggost og romtemperatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi bort en blåmuggost i gave og tenkte ikke på å legge den i kjøleskapet, nå har den stått ute i romtemperatur i et døgn, er det bare å kaste den? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spist blåmuggost som har ligget ute i litt lav romtemperatur i 12-14 timer før, og den var helt grei! 

Har dessverre ikke noe svar på 24 timer, men tenkte siden du ikke hadde fått noen andre svar så var kanskje dette bedre enn ingenting? 

Anonymkode: e1e22...b30

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har spist blåmuggost som har ligget ute i litt lav romtemperatur i 12-14 timer før, og den var helt grei! 

Har dessverre ikke noe svar på 24 timer, men tenkte siden du ikke hadde fått noen andre svar så var kanskje dette bedre enn ingenting? 

Tusen takk😊

Det er jo egentlig en gave, og jeg vil ikke gi bort dårlig ost, mulig jeg bare kjøper en ny for sikkerhets skyld.

Skrevet
1 minutt siden, frubaluba skrev:

Tusen takk😊

Det er jo egentlig en gave, og jeg vil ikke gi bort dårlig ost, mulig jeg bare kjøper en ny for sikkerhets skyld.

Blåmuggost blir bedre jo lenger den nærmer seg utgått, så den er ikke dårlig med mindre den er dårlig, men skjønner at du blir litt i tvil når det er en gave. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...