AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Jeg har aldri farget håret før. Nå er jeg 33 år, og har funnet mange hvite hår, så tenkte å teste farging før jeg blir synlig grå. Jeg ønsker noe nært min egen farge, som er typisk kommunebrun/veldig lys brun eller hva det nå kalles, men med litt blonde striper. Nærmere blondt enn brunt. Må man til frisør for å få det til å bli fint? Jeg har sett så utrolig mange "stygge" blondfarger, som enten er gulaktige eller ensfarget (eller begge), slik at man bare ser trist ut. Noe kan sikkert løses med riktig sjampo, men for å få en fin farge med litt spill hjelper det kanskje ikke med en pakke nutrisse hjemme? Jeg synes bare farging hos frisør virker så veldig dyrt, sjekket priser og de fleste ville ha 1500 kroner og oppover. Og man må tilbake hver 6 uke?? Noen av dere som gjør dette? Hvordan har dere råd? Skulle ønske jeg hadde bedre gener, så jeg slapp å tenke på dette enda, men oh well... Anonymkode: bd422...358
Nerine_ Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Jeg har aldri farget håret hos frisør. Jeg bruker enten korres fra vita, eller wella colour touch kjøpt hos tango. Anbefaler deg å gå innom tango, og få en frisør til å hjelpe deg med å finne den wella fargen som er nærmest din egen farge.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 10 timer siden, Nerine_ skrev: Jeg har aldri farget håret hos frisør. Jeg bruker enten korres fra vita, eller wella colour touch kjøpt hos tango. Anbefaler deg å gå innom tango, og få en frisør til å hjelpe deg med å finne den wella fargen som er nærmest din egen farge. Tusen takk for tips! Kanskje jeg må prøve det. Føler meg veldig dum som spør om dette her, de fleste synes sikkert det er et banalt spørsmål. Men jeg har aldri prøvd før, og er fullstendig noob på hårfarging😛 Anonymkode: bd422...358
Nerine_ Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Kanskje jeg må prøve det. Føler meg veldig dum som spør om dette her, de fleste synes sikkert det er et banalt spørsmål. Men jeg har aldri prøvd før, og er fullstendig noob på hårfarging😛 Anonymkode: bd422...358 Alle har vært der du er nå😁 men gå innom tango (eller andre som fører wella), de mer kvalifisert til å hjelpe deg fremfor ansatte på vita osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå