AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Hei La oss si jeg har bestilt en pakke fra et firma i norge. Pakken kommer til post i butikk. Den ligger der i 14 dager uten at den blir hentet. Den blir sendt tilbake til avsender. Når vil jeg få igjen pengene mine? Anonymkode: a2a58...011
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Torsdag Anonymkode: 6ed62...2d1 2
ajarRun Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei La oss si jeg har bestilt en pakke fra et firma i norge. Pakken kommer til post i butikk. Den ligger der i 14 dager uten at den blir hentet. Den blir sendt tilbake til avsender. Når vil jeg få igjen pengene mine? Anonymkode: a2a58...011 Du vil vel bare få tilbake litt av pengene? Og hvis du ikke tar kontakt sender de den kanskje igjen.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Det står vanligvis i vilkårene hos butikken. 1-4 uker er vel normalt. Det er også spørs på prisen. Du må vanligvis betale frakten både til deg, og i retur igjen, samt gebyr. Gebyrene kan variere fra 100 til 350kr, så om pakken opprinnelig kostet 300kr for eksempel, så kan det hende du må betale ekstra, og ikke får ei krone tilbake. Anonymkode: 63ec2...fde 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei La oss si jeg har bestilt en pakke fra et firma i norge. Pakken kommer til post i butikk. Den ligger der i 14 dager uten at den blir hentet. Den blir sendt tilbake til avsender. Når vil jeg få igjen pengene mine? Anonymkode: a2a58...011 Vanligvis blir pakker som går i retur belaste kunden med både gebyr og returporto. Henter du ut pakken så vil mange butikker gi deg gratis retur og du slipper gebyr. Når tid pengene kommer varierer med hvilke banker pengene dksl til og fra, og om mottaker vil ha pakken fysisk i retur før de refunderer penger. Min erfaring er st Komplett er treig, med glere ukers ventetid. Les på butikken din sine sider. Anonymkode: cfaab...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå