Master1 Skrevet 1. desember 2018 #21 Del Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Sphynx skrev: Tror ingen får se på akkurat det, men jaja hvorfor ikke det er deilig tenning å nyte synet av en kvinne som koser med fitta si..... rå deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. desember 2018 #22 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Master1 skrev: hvorfor ikke det er deilig tenning å nyte synet av en kvinne som koser med fitta si..... rå deilig Haha! Ikke alle som har lyst til å vise seg fram vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 1. desember 2018 #23 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Sphynx skrev: Haha! Ikke alle som har lyst til å vise seg fram vettu! ingenting å skamme seg over at du leker med fitta de vel ganske så normalt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. desember 2018 #24 Del Skrevet 1. desember 2018 6 minutter siden, Master1 skrev: ingenting å skamme seg over at du leker med fitta de vel ganske så normalt det Well that escalated quickly 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stag Skrevet 2. desember 2018 #25 Del Skrevet 2. desember 2018 Kjøp en John Holmes Ur3. Anbefales på det sterkeste. Kona digger den til tross for størrelsen👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #26 Del Skrevet 5. desember 2018 På 2.12.2018 den 19.22, Stag skrev: Kjøp en John Holmes Ur3. Anbefales på det sterkeste. Kona digger den til tross for størrelsen👍🏻 John Holmes har rekordstor penis på 34 cm. Den er ikke for de fleste selv om den er myk! Anonymkode: 4116a...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 5. desember 2018 #27 Del Skrevet 5. desember 2018 Holmes UR3 kjennes veldig naturtro ut i materiale og konsistens. Men er kanskje litt stor ja. Den står listet med diameter 5.8cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #28 Del Skrevet 5. desember 2018 21 minutter siden, Razor1976 skrev: Holmes UR3 kjennes veldig naturtro ut i materiale og konsistens. Men er kanskje litt stor ja. Den står listet med diameter 5.8cm En solid sak på 18,2 cm i omkrets. For mye for noen, perfekt for andre. Den lengden og omkretsen sammen med en kraftig wand skulle nok gjøre jobben. Kjør på. Norge blir et bedre land med færre frustrerte fruer. Alt som får ned det høye sykefraværet blant kvinner er et gode for velstands Norge. Anonymkode: 009f4...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #29 Del Skrevet 5. desember 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: En solid sak på 18,2 cm i omkrets. For mye for noen, perfekt for andre. Den lengden og omkretsen sammen med en kraftig wand skulle nok gjøre jobben. Kjør på. Norge blir et bedre land med færre frustrerte fruer. Alt som får ned det høye sykefraværet blant kvinner er et gode for velstands Norge. Anonymkode: 009f4...47c Nå er det jo ikke størrelsen det kommer an på... men ok. Anonymkode: 4116a...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #30 Del Skrevet 5. desember 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo ikke størrelsen det kommer an på... men ok. Anonymkode: 4116a...f7c Som jeg skrev: for mye for noen, perfekt for andre......men ok. Anonymkode: 009f4...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #31 Del Skrevet 5. desember 2018 nesten...19 cm i OMKRETS? eller lengde? Anonymkode: 2a843...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 5. desember 2018 #32 Del Skrevet 5. desember 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: nesten...19 cm i OMKRETS? eller lengde? Anonymkode: 2a843...ba9 Omkrets. Den er vel litt over 30cm lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #33 Del Skrevet 6. desember 2018 On 12/1/2018 at 12:47 PM, Sphynx said: Haha! Ikke alle som har lyst til å vise seg fram vettu! Litt avsporing, men du ville ikke engang vist det for/gjort det sammen med kjæresten din? Jeg syntes i hvert fall det er veldig tennende når jeg og kjæresten leker sammen med slikt så dette er noe jeg vil anbefale folk å prøve ut som litt "krydder i hverdagen" Anonymkode: c4db9...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 6. desember 2018 #34 Del Skrevet 6. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt avsporing, men du ville ikke engang vist det for/gjort det sammen med kjæresten din? Jeg syntes i hvert fall det er veldig tennende når jeg og kjæresten leker sammen med slikt så dette er noe jeg vil anbefale folk å prøve ut som litt "krydder i hverdagen" Anonymkode: c4db9...8df Tja, måtte sett det an på settingen kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå