Gå til innhold

Julebord- har ikke sort kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Tenker å bruke denne kjolen på to julebord senere i år, synes dere dette går an? Tenker nude strømpebukse, sorte pumps, sort clutch/håndveske og sort kåpe. 

Jeg har ikke "den lille sorte" i bakhånd, så dette er eneste litt pene kjolen jeg har. Ellers må jeg komme meg på shopping. Skal sies at det ene er med kolleger, men ikke et veldig formelt selskap. Det andre er med venner ute på byen. 

SmartSelect_20181130-132901_Chrome.jpg

Anonymkode: 745e5...424

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lang og slank dersom det har noe å si. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du trenger da ikke ha svart. Den kjolen kan du absolutt bruke.

Skrevet

Den går fint å bruke! Blir sikkert nydelig. Vanlige julebord farger er sort, rød, mørkegrønn, kongeblå og mørkere, lilla/purpur/etc, gull/sølv/metaller osv eller som denne, litt mer champagne. De aller fleste farger går heeeelt fint. Det er bare at det er mest vanlig med farger som er mørkere og tyngre enn "sommerkjole"-farger. 

Anonymkode: 0e3e4...c68

• Liker 2
Skrevet

Denne kjolen går helt fint. Julebord har ikke streng kleskode. Man kler seg pent og sånn noenlunde i henhold til årstiden. (Veldig typiske sommerkjoler er det eneste du trenger å unngå, og det klarer du fint her!) . Noe mer enn det trenger man ikke tenke på. Den lille sorte, den lille røde, den lille grønne, den lille blå, den lille sølvfargede: de passer godt alle sammen. :) 

• Liker 3
Skrevet

Herlig - man stirrer seg litt blind til slutt. Da går jeg for denne, med enkelt tilbehør. Tusen takk! 

• Liker 2
Skrevet

Så fin! Hvor er den fra? 🙂

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Så fin! Hvor er den fra? 🙂

Takk! Den er av merket Only, jeg kjøpte den på Vero Moda. Antar at de kan ha den i de butikkene som selger Only-klær. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! Den er av merket Only, jeg kjøpte den på Vero Moda. Antar at de kan ha den i de butikkene som selger Only-klær. 

Takk🙂

Skrevet

Synes den var kjempefin og passer nok godt på julebord! ☺️

• Liker 1
Skrevet

Den var kjempefin! ☺️

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Kjempefin kjole, det er berre supert at du ikkje går i svart! 

Skrevet
På 30.11.2018 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Tenker å bruke denne kjolen på to julebord senere i år, synes dere dette går an? Tenker nude strømpebukse, sorte pumps, sort clutch/håndveske og sort kåpe. 

Jeg har ikke "den lille sorte" i bakhånd, så dette er eneste litt pene kjolen jeg har. Ellers må jeg komme meg på shopping. Skal sies at det ene er med kolleger, men ikke et veldig formelt selskap. Det andre er med venner ute på byen. 

SmartSelect_20181130-132901_Chrome.jpg

Jeg finner den ikke, kan du legge ut link?😊

Anonymkode: e542b...467

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...