AnonymKvinne30 Skrevet 30. november 2018 #1 Del Skrevet 30. november 2018 Hi! Are you interested a language friend? I want to learn how to read/write arabic, and can offer my norwegian expertice in exchange. I speak fluent as I am born and raised here, also my english is good. This far I have learned the arabic script ruq'a/naskh. Thats about it. I am also interested in french!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nehroj Skrevet 6. desember 2018 #2 Del Skrevet 6. desember 2018 Hei! Det høres bra ut👍🏻👍🏻 Jeg kan lære deg arabisk 🤗🤗 Mvh Nehroj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exlybris Skrevet 20. juli 2019 #3 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg kan lærer deg Portugisisk eller Spansk, og vil gjerne bli bedre i Norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 1. august 2019 #4 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg vil lære norsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenmann53 Skrevet 19. november 2019 #5 Del Skrevet 19. november 2019 You are welcome. Jeg både snakker leser og skriver fransk og arabisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå