kriztine Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 (endret) Jeg var på jobb, da jeg plutselig kjente at det ble vått i trusa. Jeg gikk på do for å sjekke hva d var og det viste seg å være et slags blankt gjennomsiktig slim. Er dette eggløsningen? eller begynnelsen av eggløsningen? eller bare utflod? Jeg prøver å bli gravid, derfor jeg spør også. Det var altså ca 14 dager før mensen skal komme sånn ca. Endret 30. november 2018 av kriztine
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 10 minutter siden, kriztine skrev: Jeg var på jobb, da jeg plutselig kjente at det ble vått i trusa. Jeg gikk på do for å sjekke hva d var og det viste seg å være et slags blankt gjennomsiktig slim. Er dette eggløsningen? eller begynnelsen av eggløsningen? eller bare utflod? Jeg prøver å bli gravid, derfor jeg spør også. Det var altså ca 14 dager før mensen skal komme sånn ca. Det er nok sikkert eggløsnigslim. Jeg har det fra eggløsning begynner til egget er sluppet ca (temping og eltester). Se om du kan strekke det mellom fingrene neste gang. Det oppfører seg ofte som eggehvite. Anonymkode: a3f1b...603 1
kriztine Skrevet 30. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2018 ok. ja jeg sjekket. og det strakk seg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå