Gå til innhold

Piercing og tatoveringer

Hvilke steder kler litt kroppspynt?  

20 stemmer

1. 1. Hvilke steder syns du en piercing kan være fin?

• flere i ørene
      16
    • tunga
      2
    • øyenbryn
      4
    • leppe
      3
    • nese
      9
    • navle
      7
    • brystvorter
      12
    • intimområdet
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør sånn genrelt,mange syns begge er harry nå,hva syns du? er det noen av dem du liker spesielt,eller noen du syns er ekstra stygge?svar i tråden.

Har også en liten poll rundt de piercinger jeg kommer på, her kan du krysse flere alternativer,dersom det er flere steder du syns det er flere steder på kroppen som er fine med et fint smykke.

Anonymkode: 18a21...033

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på dette i den grad at du må ha en poll? 

Jeg synes folk må bestemme selv vedr piercinger og tattoo, det er deres kropp og de skader ingen andre enn seg selv. Jeg har ikke noe med hvordan andre utsmykker kroppen sin. 

Jeg har to synlige tatoveringer, ingen piercinger. 

Skrevet
3 minutter siden, Elektra skrev:

Hvorfor lurer du på dette i den grad at du må ha en poll? 

Jeg synes folk må bestemme selv vedr piercinger og tattoo, det er deres kropp og de skader ingen andre enn seg selv. Jeg har ikke noe med hvordan andre utsmykker kroppen sin. 

Jeg har to synlige tatoveringer, ingen piercinger. 

en poll er ikke akkurat stor vitenskap eller mye arbeid da,hovedspørsmålet var piercing og tattiser,hva folk mener om det akkurat nu!hvor de synes de passer,er fine osv.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en poll er ikke akkurat stor vitenskap eller mye arbeid da,hovedspørsmålet var piercing og tattiser,hva folk mener om det akkurat nu!hvor de synes de passer,er fine osv.

Alltid stor bokstav når du starter en setning, og alltid mellomrom etter komma. 

Jeg bryr meg sjeldent om skrivefeil etc men dette var nesten smertefullt å lese. 

Hva synes du selv om piercinger og tattoo ts? 

Endret av Elektra
Skrevet
4 minutter siden, Elektra skrev:

Alltid stor bokstav når du starter en setning, og alltid mellomrom etter komma. 

Jeg bryr meg sjeldent om skrivefeil etc men dette var nesten smertefullt å lese. 

Hva synes du selv om piercinger og tattoo ts? 

Liker ikke mange tatoveringer,men røde roser er fine. Har krysset for ører og navle på piercinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...