Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var de FØRSTE tegnene du hadde før du tok deg en graviditetstest, og hvilken dpo var det?😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye utflod og mensmurringer☺️

Skrevet (endret)

Større bryster. Og murringer kvelden før jeg tok testen som allerede var kjøpt inn. Også så klart uteblitt menstruasjon. Var allerede i uke 8.

Endret av Raspberrypi
Skrevet

Superømme pupper 

Anonymkode: 9c7c2...f0a

Skrevet

Lakk fra puppene 😁 dpo aner jeg ikke,men var 5+4 viste det seg.

Skrevet

Brekninger. Det var vel 10-12 dpo. 

Skrevet

Ingen verdens symptomer😅kanskje litt mer synlige blodårer? Men ikke ømhet

Anonymkode: 7819b...80b

Skrevet

Varm i kroppen, en følelse av å brygge på noe. Vondt i korsryggen.

Anonymkode: a9c93...09d

Skrevet

Mensmurringer som startet litt tidligere enn de pleier, men det kjentes akkurat ut som mensen skulle komme. Egentlig kom ikke symptomene før i uke 6. Da fikk jeg veldig god luktesans og begynte å kaste opp. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter/veldig tidlige spontanaborter hvor puppene ble ømme før IKM. Men i den graviditeten som endte med barn, ble ikke puppene ømme før rundt uke 12.

Anonymkode: fe2b2...038

Skrevet

Jeg husker jeg var på lunsj med veninna mi og nevnte til henne at jeg var veldig kald og kvalm, så jeg klarte ikke spise mye av lunsjen. ga det noen dager og det gikk ikke over, så da kjøpte jeg test og var gravid! 

Skrevet

Uteblitt menstruasjon som egentlig skulle kommet for 13 dager siden. Murringer som kjentes ut som jeg skulle få mensen flere ganger, har også merket litt ømme bryster nå i det siste. Vet ikke om det har noen sammenheng, men flere kviser i ansiktet og tørre lepper som jeg sliter lite med ellers 😋 Testet positivt med strimmel fra Billige-tester på mandag, og positivt med CB i dag 😊

Skrevet

Vondt i puppene (7 dpo) og tett i nesen (13dpo)

Anonymkode: 471c2...16c

Skrevet

Kvalme...

Anonymkode: 29710...75b

Skrevet

ømme og større bryster var vel det jeg syntes var annerledes. Var i uke 5 da jeg testet. Så uteblitt menstruasjon også.

Anonymkode: d770f...2c4

Skrevet

Jeg var så sykt irritabel på samboer helt uten grunn. Dette varte i 1-2 uker, så da innså jeg at noe ikke stemte og kjøpte test. 

Anonymkode: cbdde...39f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...