Gå til innhold

Skifting av sikringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en blackout i leilighet nå i morges, og jeg har sjekket i sikringsskapet som er i leiligheten, men jeg kan ikke se tegn til at det er sikringer i det sikringsskapet. Tror heller at sikringsskapet for sikringer er i huset til de jeg leier oss, og begge er på jobb. Eller er det utskiftning av sikringer i hvert enkelt sikringsskap?

Anonymkode: e3f9b...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mørkt i resten av huset da? Om det er det kan det være hovedsikringen som har gått og at den er i hoveddelen.

Men det er vel ikke skrusikringer du har? Det er vel sånne opp og ned brytere? 

Anonymkode: 271d4...038

Skrevet

Du trenger ikke skifte. Regner med du ikke har de gamle skrusikringene ?

Anonymkode: 0f9ca...547

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en blackout i leilighet nå i morges, og jeg har sjekket i sikringsskapet som er i leiligheten, men jeg kan ikke se tegn til at det er sikringer i det sikringsskapet. Tror heller at sikringsskapet for sikringer er i huset til de jeg leier oss, og begge er på jobb. Eller er det utskiftning av sikringer i hvert enkelt sikringsskap?

Skrusikringer er ut. Du må finne jordfeilbryteren og se om ikke den bare kan vippes opp. Vender alle sikringenes håndtak samme veien? Hvis ikke så vipper du den som vender motsatt vei av de andre opp eller ned. (Husker ikke om alle skal stå opp eller ned, og gidder ikke reise meg for å undersøke...) 

34c77e79-a7d2-4cbf-9166-e53084946bc2

Gammelt sikringsskap med skrusikringer til venstre, nyere sikringsskap med automatsikringer til høyre. 

Anonymkode: 65064...b41

• Liker 1
Skrevet

Det ordnet seg, og det var sikringa til leiligheten som var gåen, men sikringsskapet lå i huset og ikke i leiligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...