Gå til innhold

Klåing på utested

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Ariana807 skrev:

Klåing er generelt ikke greit når det er uoppfordret.

Si meg. Hvordan ser en slik oppfordring ut da?

Anonymkode: 539ba...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si meg. Hvordan ser en slik oppfordring ut da?

En date, kjemien er der, stemningen er der, flammer brenner ganske sterkt mellom de to personene. For meg er da en hånd her og der helt akseptabelt og mer eller mindre oppfordret. Kanskje ikke i alles øyne, men i mine. 

Ting kan og bli het på et dansegulv. Føler da at det kan være helt naturlig og akseptabelt å få noen hender på hoftene/rumpa, og skriker ikke av den grunn. 

Skrevet
1 time siden, Ariana807 skrev:

En date, kjemien er der, stemningen er der, flammer brenner ganske sterkt mellom de to personene. For meg er da en hånd her og der helt akseptabelt og mer eller mindre oppfordret. Kanskje ikke i alles øyne, men i mine. 

Ting kan og bli het på et dansegulv. Føler da at det kan være helt naturlig og akseptabelt å få noen hender på hoftene/rumpa, og skriker ikke av den grunn. 

Her var det mye subjektivt vissvass gitt. Og "For meg er da en hånd her og der helt akseptabelt" Sier alt om hvor urimelig dette er. En annen person kan ikke forholde seg til hva noen andre tenker i sitt eget hode. Man er ikke tankelesere. Og å da skulle bli straffet for å ikke oppfatte en situasjon likt som den andre har oppfattet den er dermed helt urimelig.

Et blikk kan av en oppfattes som en flørt eller en invitasjon, og av en annen som en sinna avvisning, og av en annen igjen som ingen ting. Og man kan selvsagt ikke basere straffer og skamming på et slikt subjektivt grunnlag slik som dere kvinner ønsker å gjøre.

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye subjektivt vissvass gitt. Og "For meg er da en hånd her og der helt akseptabelt" Sier alt om hvor urimelig dette er. En annen person kan ikke forholde seg til hva noen andre tenker i sitt eget hode. Man er ikke tankelesere. Og å da skulle bli straffet for å ikke oppfatte en situasjon likt som den andre har oppfattet den er dermed helt urimelig.

Et blikk kan av en oppfattes som en flørt eller en invitasjon, og av en annen som en sinna avvisning, og av en annen igjen som ingen ting. Og man kan selvsagt ikke basere straffer og skamming på et slikt subjektivt grunnlag slik som dere kvinner ønsker å gjøre.

Det du skriver her er jo det som er problemet, det er akkurat pga. at alle folk er forskjellige at man aldri vet om man gjør noe som man kan bli straffet for senere. 

Folk er forskjellige. Det jeg skrev er «min mening», uansett hvor urimelig en slik kommentar kanskje er. Det en selv tenker er jo det man mener burde være akseptabelt for alle. Men det er jo ikke det, for vi er forskjellige. 

Nettop pga. folk er forskjellige og ikke er tankelesere så bør man alltid trø varsomt. Man bør alltid holde hendene sine for seg selv, nettopp for man kan aldri vite når det er ønsket situasjon eller ikke. Det er faktisk ikke vanskeligere. Hold hendene for seg selv og alt vil alltid gå fint. 

Endret av Ariana807
Skrevet
24 minutter siden, Ariana807 skrev:

Man bør alltid holde hendene sine for seg selv, nettopp for man kan aldri vite når det er ønsket situasjon eller ikke. Det er faktisk ikke vanskeligere. Hold hendene for seg selv og alt vil alltid gå fint. 

Jada. Og lykke til med menneskehetens undergang etter at vi ikke lenger kan berøre hverandre....

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Og lykke til med menneskehetens undergang etter at vi ikke lenger kan berøre hverandre....

Hahaha :dry:

Det finnes kanskje forskjellige situasjoner med berøring. Der det kanskje er greit hjemme men ikke ute... 🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, jabx skrev:

Det er forskjell på å prøve seg forsiktig fram med noen man holder på å flørte med, og å bare grafse på tilfeldige folk.

Det er jo så enkelt som dette, egentlig.

Anonymkode: 89466...2a7

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir brutalt ærlig, men om du ikke skjønner når det er akseptabelt å ta på folk og ikke, så er det nok til alles beste at du lar være.

• Liker 3
Skrevet
På 30.11.2018 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Min mannlige kollega hilser og bare nevner til dere damer 35+ at å stikke hendene nedi buksa hans på dansegulvet er ikke ok. Også uønsket å bli skjelt ut når han ikke vil bli med opp på hotellrommet for å se på frimerkesamlingen til dama.

Skjer på hvert julebord han er på.

Anonymkode: 233c0...57c

Lucky gay !

Anonymkode: 16f0c...cd3

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir brutalt ærlig, men om du ikke skjønner når det er akseptabelt å ta på folk og ikke, så er det nok til alles beste at du lar være.

Enig! 

Anonymkode: 1e317...ed6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...