Gå til innhold

Klåing på utested

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min mannlige kollega hilser og bare nevner til dere damer 35+ at å stikke hendene nedi buksa hans på dansegulvet er ikke ok. Også uønsket å bli skjelt ut når han ikke vil bli med opp på hotellrommet for å se på frimerkesamlingen til dama.

Skjer på hvert julebord han er på.

Anonymkode: 233c0...57c

Cool story bro 

Anonymkode: 1e317...ed6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner her at damer ikke liker noen klåing - det er fullt forståelig. Jeg som mann må jo respektere det  - eneste sjansen jeg benytter er når det veldig trangt på utestedene - hendene mine henger naturlig ned  - men lar de gjerne gli forsiktig over stussen eller andre strategiske steder hvis det er naturlig at de blir presset dit... så litt kontakt og nærhet slik at jeg også kjenner den deilige lukten til dere deilige damer 

Anonymkode: 7d7df...13a

• Liker 1
Skrevet

Jeg aksepterer ikke å bli tatt på av fremmede. Dessverre har jeg opplevd det alt for ofte. Jeg har en stor rumpe, ellers smal midje, og det virker ut som menn bare ikke klarer å ikke klå på den rumpa. Det har skjedd på forskjellige jobber, alltid på utesteder, og på fulle busser osv, skjer det diskret, da de lar hånden bare stryke forsiktig forbi rumpa, liksom helt tilfeldig, ja veldig tilfeldig når det skjer 5 ganger etter hverandre. 

Jeg har og opplevd menn som har klådd foran og, eller plutselig en hånd nedi toppen, og forsøk på å komme ned i bhn. 

Og jeg lurer på hvorfor klår menn, på noen de ikke kjenner? Spesielt i edru tilstand.

Og hva vet du om hva denne kvinnen har opplevd i livet sitt. Jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn, så for meg er det virkelig ikke gøy å bli klådd på.

Anonymkode: f3b56...a3a

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye klåing kan du akseptere,når du er på et utested,har drukket litt,og har en ekstra god dag? Skriv gjerne om du er singel eller ikke,det påvirker så klart grensene.

Anonymkode: e20e3...f97

Blir tent av å danse ... så da må en klå litt på damene  ---

ellers så kan jo som oftes klå litt på meg

spenning er tenning...

Skrevet

Klåing er selvfølgelig ikke mer akseptert når man er singel enn når man er i forhold?

Dette understreker liksom den utbredte misoppfatningen om at tafsing oppfattes som noe seksuelt hos kvinner. Det gjør det ikke. Det innskrenker friheten vår, og den setter vi pris på uansett sivilstatus.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner her at damer ikke liker noen klåing - det er fullt forståelig. Jeg som mann må jo respektere det  - eneste sjansen jeg benytter er når det veldig trangt på utestedene - hendene mine henger naturlig ned  - men lar de gjerne gli forsiktig over stussen eller andre strategiske steder hvis det er naturlig at de blir presset dit... så litt kontakt og nærhet slik at jeg også kjenner den deilige lukten til dere deilige damer 

Sånne som deg får et slag i fleisen av meg og jeg ber vaktene om å kaste deg ut. Det er ikke greit å klå på noen selvom det er trangt. Å utnytte sjansen til det er ikke å respektere kvinner, tvert i mot, din ekkling! 

2 timer siden, Master1 skrev:

Blir tent av å danse ... så da må en klå litt på damene  ---

Nei, det MÅ man ikke nei 

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Når det er skikkelig trangt kommer hendene ofte borti rumper, fitter, lår, hofte. 

Anonymkode: 129f4...e2c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Når det er skikkelig trangt kommer hendene ofte borti rumper, fitter, lår, hofte. 

Det er seksuell trakassering det dere driver med og ulovlig. 

• Liker 6
Skrevet
11 timer siden, Paramount skrev:

Hvorfor anonym når du svarer så fint og fornuftig? (Et retorisk spørsmål som ikke behøver besvares..)

Kanskje det er Chauve-Souris som er tilbake igjen 😍

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som deg får et slag i fleisen av meg og jeg ber vaktene om å kaste deg ut. Det er ikke greit å klå på noen selvom det er trangt. Å utnytte sjansen til det er ikke å respektere kvinner, tvert i mot, din ekkling! 

Nei, det MÅ man ikke nei 

Det er så deilig når du er sinna.... 

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tror egentlig at de damene som reagerer med hysteri og avsky på den minste berøring, sjelden er ute på byen. Jeg har i hvert fall heldigvis aldri truffet noen av dem. 

Men du går ikke bort til vilt fremmede, som du ikke en gang har hatt øyekontakt med, og begynner å grafse og klår. 

Skrevet

Klåing er fullstendig uakseptabelt, men man må også ha forståelse for at ting kan oppfattes feil.

Kommer det en fyr bort å griper tak i rompa mi er dette fullstendig no go. Om en fy kommer borti meg i trengselen uten å mene det er det noe helt annet. Jeg liker ikke det siste heller, men i et fult lokale kan slikt skje. 

Dette gjelder så klart andre veien også.

Skrevet
5 timer siden, Paramount skrev:

Jeg tror egentlig at de damene som reagerer med hysteri og avsky på den minste berøring, sjelden er ute på byen. Jeg har i hvert fall heldigvis aldri truffet noen av dem. 

Men du går ikke bort til vilt fremmede, som du ikke en gang har hatt øyekontakt med, og begynner å grafse og klår. 

Tvert i mot. Var ofte ute på byen mange dager i uka og opplevde dette omtrent hver gang og nettopp derfor reagerer jeg så sterkt på det også. Først så tenker man ok han var litt ekkel.. og bare trekker ser beskjedent unna med et flaut smil... Men så får man oppleve at dette er omtrent normen for veldig mange menn og i utelivskulturen generelt og da blir det utrolig viktig å gi følbare reaksjoner og smertefull straff/selvforsvar tilbake så både de selv og alle rundt skjønner at det ikke er greit å gjøre og at det ikke er noe de kommer uskadet unna med heller. 

Skrevet

Når man er på et utested og danser tett så ligger det i kortene at man kommer til å ta på hverandre. Jeg ville synes det virka ekstremt keitete om han skulle begynne å spørre om han kunne gjøre ditt eller datt. Men i andre situasjoner er det andre regler som gjelder, og det er det ikke alle som skjønner. Opplevde senest i sommer grafsing på tettpakket buss og en som prøvde å få hånda oppunder skjørtet på konsert.

Skrevet

Med klåing så tenker jeg på at man tar på pupper, rumpe og skritt og nei, det er faktisk ikke greit.

Jeg opplever ikke det så ofte heldigvis, men var en nå i helga som begynte å klå på rumpa uten at jeg hadde samtykket til det. Trakk meg unna og da forstod han at det ikke var ønsket.

Jeg synes kontakt med andre er helt greit. Å få klem og at man er nær hverandre når man danser synes jeg er helt greit. Når man har drukket så ønsker man gjerne litt mer kontakt, men klåing er ikke greit med mindre det er greit for den andre også.

Anonymkode: 14b2f...02e

Skrevet

Godt at de fleste KG damene her holder seg hjemme å griner. De jeg damen som er på utested er heldigvis ikke så grinete. 

Skrevet
10 timer siden, StovnerJune skrev:

Når man er på et utested og danser tett så ligger det i kortene at man kommer til å ta på hverandre. Jeg ville synes det virka ekstremt keitete om han skulle begynne å spørre om han kunne gjøre ditt eller datt. Men i andre situasjoner er det andre regler som gjelder, og det er det ikke alle som skjønner. Opplevde senest i sommer grafsing på tettpakket buss og en som prøvde å få hånda oppunder skjørtet på konsert.

Det er forskjell på å prøve seg forsiktig fram med noen man holder på å flørte med, og å bare grafse på tilfeldige folk.

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet ingenting. Men skjønner jo selvfølgelig at man fort kan komme borti noen på et utested, og kan forstå at det virker naturlig å ta litt på en jente man danser eller kysser litt med for eksempel. Men om jeg er i feil humør og noen tar på meg helt ut av det blå, forandrer mitt uskyldige og rolige vesen seg til en skikkelig hissigpropp som virkelig lar de høre det😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...