Kildal.UiO&Ullevål Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 (endret) UNIVERSITETET I OSLO OG ULLEVÅL SYKEHUS ØNSKER INNBLIKK I HVORDAN DET OPPLEVES Å TA TESTOSTERONTILSKUDD OG/ELLER ANABOLE STEROIDER. VI ØNSKER INNSIKT I HVORDAN BRUKEN ENDRER TANKER, FØLELSER OG ATFERD. VI VIL UNDERSØKE MOTIVASJON OG OPPLEVELSEDIMENSJONER VED AAS-BRUK. UNDERSØKELSEN ER ANONYM. UNDERSØKELSEN TAR KUN ET PAR MINUTTER. UNDERSØKELSEN ER ÅPEN FOR ALLE, OGSÅ DE SOM IKKE HAR BRUKT, DE SOM HAR BRUKT TIDLIGERE, OG DE SOM BRUKER NÅ. https://no.surveymonkey.com/r/kvinneguidenaas BLI MED I ET VIKTIG FORSKNINGSARBEID! Endret 30. november 2018 av HanneMari Egmont Denne posten er godkjent av Egmont Publishing og Kvinneguiden.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Svart (som ikke-bruker) Anonymkode: a0b10...f84
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Hehe, er dette seriøst? Tips til fremtidig oppgaveskriing: caps lock, fet skrift, samt begynne flere setninger etter hverandre med "vi" oser ikke av seriøsitet Anonymkode: 4c3aa...7b5 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Vært for lenge borte så jeg husker ikke hvordan jeg rapporterer.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 2 minutter siden, QueenOfTheSidewalk said: Vært for lenge borte så jeg husker ikke hvordan jeg rapporterer. Det står nederst i HI at innlegget er godkjent. Anonymkode: f30c7...997 1
282_NaughtySpark Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Artig undersøkelse, men følte mye at det var som et slags ADHD-utredingsskjema......
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Trodde anabole steroider var ulovlig, no? Og får dere testosteron av legen uten resept? Anonymkode: a768e...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå