Gå til innhold

Hva mener dere er ok pris for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å leie et lokale på hotell til bryllupsfesten og kaffe når middagen holdes et annet sted?

Hva betaler dere for lokalene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt annpå hva prisen inkluderer, beliggenheten og for ikke å glemme størrelsen på lokalet...

Har du sjekket litt rundt på de stedene du kunne tenke deg og fått noen tilbud? Hvis ikke ville jeg tatt noen telefoner/mail og spurt? Lettere å sammenligne da.

Gjest nattevakt
Skrevet

Vi betalar 10 000 for eit ganske så stort, nytt lokale. Denne prisen er sett ut ifrå antal gjestar, sidan vi betalar 90kr/pers for bruk av kjøkken og leige av dukar. Dei tre salane vi leiger kostar totalt 4000.

Får satt av dagen før til pynting og dagen etter til vasking. Syns godt at reingjeringa kunne vore inkludert i prisen, for det er snakk om temmeleg mange kroner! :roll:

Men vi kunne ikkje tenke oss å ha festen andre stader, er ikkje så mange bra alternativ der eg kjem frå.

Skrevet
å leie et lokale på hotell til bryllupsfesten og kaffe når middagen holdes et annet sted?

Hva betaler dere for lokalene?

Etter hva jeg har hørt er det ikke stor prisforskjell i leie av lokaler om man er dere under hele festen eller bare deler av den. De som leier ut får ikke brukt det lokalet til noe annet likevel den dagen.

Skrevet

vi betaler ca. 2500 kr for vårt lokale. ligger litt avsides men det er kjempeflott.. :)

Skrevet

Vi betaler 4600 for vårt lokale, da får vi det en dag ekstra. Den ligger sentralt i byen og er ganske nytt og fint.

Skrevet

Måtte bare få med at vi leier fo hele helgen, inkl. utvask.. :P

Skrevet

hmm.. ja, det kommer selvfølgelig an på hvor mange gjester.. Vi blir kanskje 70+/- til kaffen, stedet er i en liten bygd, men det er et veeldig populært feriemål så det setter vel kanskje prisen litt opp.

De vil ha 5000 for lokalet, regner med vask og sånn er inkludert siden det er på et hotell, pleier det ikke det?

Kanskje det ikke var så altfor ille likevel..

Bare tenkte på hva vi kunne få for 6000 her i bergen, det var en hel villa på 3 etasjer. Nydelig sted. :)

Skrevet

Vi betaler 11 000 for hele helgen, utvasking er inkludert, men ikke duker og servietter..... leie av det koster 100 pr. duk og 10 pr. serviett. Håper det kan løses på en billigere måte....

Skrevet

Vårt lokale koster 2500 kr.... Da overtar vi lokalet torsdagen på førhand... og vi vasker og rydder Søndan..(4dager altso...) Da er det ein spisesal. (m/ duker) og ein sal med sittegrupper og scene. Ser du ut vinduene i spisesal ser du rett ned i sjøen.... lokale er av gammel maritimt slag... kjøkken med utstyr til 75 mann...

Skrevet

6000,- for hele GamleGodset, men jeg veit egentlig ikke hva som inkluderes i den prisen. Det må jeg sjekke ut mer

Skrevet

Kan jeg ha et slør som ikke dekker hele slepet på kjolen min??? Det er ca 20 cm som ikke blir dekket. Slepet har en bueavslutning, mens sløret går "rett over".

Greit å vite hva andre mener også..... :-)

Skrevet

Surrehue jeg er... Dette er jo et nytt emne!!! :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

For nokre prisar det er i byane då.... Vi betaler 800,- for lokalet vi.... :)

Skrevet

Tror mange her har svart med hva deres lokaler koster - men har ikke fått inntrykk at noen av disse hører til hotell..?

Vårt lokale er heller ikke tilknyttet hotell - 7000,- for relativt sentralt lokale med høytaleranlegg og dekketøy til 100 pers.

Vi får tilgang på fredagen, og siden det er pinse har vi til og med mandag til å vaske ut.

Ja, dessverre er dette uten vasking.

Synes selv det er dyrt, men de andre stedene jeg forhørte meg om var for små, lå dumt til, var opptatt, etc.

Vet at jeg kunne feiret bryllup langt billigere i 'bygda' hjemme, men da ville det vært svært vanskelig for mange av våre venner fra Oslo å være tilstede - de har ikke akkurat god økonomi, så hotell er utelukket.

Siden 2/3 av gjestene er våre venner, så får det heller stå til - vi vil ha dem der på vår store dag, og det betaler vi for. *skjelve*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...