AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Hei Jeg måtte avbryte Letrozol kuren pga bivirkninger etter to dager. Hadde likevel samleie på dag 9 og 11 og samleie hvor mannen ikke kom på dag 13. Skulle hatt mensen i går, men den er fortsatt ikke kommet og kjenner ikke stort til den heller. Svake mensenmurringer bare. Testet negativt for graviditet i går. Er det noen som har opplevd det samme? Jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid. Men kan Letrozol har rotet til syklusen fordi jeg avbrøt kuren for tidlig? Syns dette er meget rart, da jeg har en veldig stabil syklus og har eggløsning. Har vært på fertilitetsutredning og det eneste de fant var muskelknute. Bortsett fra det var alt fint med meg og min mann. Anonymkode: 44076...36a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Ja, Letrozol kan forskyve syklusen uavhengig av om man kutter kuren eller ikke. Anonymkode: 44f10...6ec
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Er det noen som har samme erfaring? Er det fordi jeg ikke har hatt eggløsning? Hvor lang tid tok det dor dere andre før mensen endelig kom? Anonymkode: 44076...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå