AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Dunk åh dunk åh dunk åh ååh ååh åååh jeg kommer DUNK ÅH DUNK ÅH DUNK ÅÅÅÅHHHHHIIIIIIHHHHHÅÅÅÅHHHHH. Etter jobb, klokken tre om natta, rett etter leggetid, søndag formiddag, ekstra livlig fylleversjon natt til lørdag. Ca. et år siden de flyttet inn nå og det bare fortsetter og fortsetter. JEG BLIR GAL!!! De er ikke så høylytte at jeg ikke får sove, jeg har ikke unger som jeg er redd for at hører dem, det er egentlig ikke noe problem og ikke noe å naboklage på, men det er bare så vanvittig irriterende likevel! SJALU blir jeg! Er det VANLIG å ha så GOD sex så ofte? Hva har vi gjort feil vi som verken lyster, orker eller greier å holde det i gang på den måten? Anonymkode: 8073c...bce 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Hun overdriver Anonymkode: 67b4d...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Høres nesten ut som min tidligere nabo, hvor man hørte madrassen gnikke hele tiden og senga dulte i veggen. Hadde ikke noe å si om det var mellom 4 - 6 på morgenen, 2-3 tiden på dagen eller rundt midnatt. Man blir sprø av å høre det døgnet rundt. Anonymkode: 5770d...593
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 De er vel fortsatt i den nyforelska fasen. Vi knulla som faen første to årene. Det er fortsatt sykt godt. Og jeg skal innrømme jeg stønner høylydt. Men vi holder ikke på like ofte som før lenger. Egentlig vet jeg ikke hvorfor. Anonymkode: 904cb...a01 2
Resignert Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: SJALU blir jeg! Er det VANLIG å ha så GOD sex så ofte? Hva har vi gjort feil vi som verken lyster, orker eller greier å holde det i gang på den måten? Anonymkode: 8073c...bce Er neppe vanlig, men noen har det faktisk så bra som naboene dine har det. Jeg hadde selv et fantastisk sexliv med et par tidligere partnere, og tror nok at andre hørte det noen ganger.....Etter min oppfatning avhenger dette mest av kvinnen i paret. Om hun er naturlig kåt, kommer lett, og lager mye lyd. Da vil mannen bli mere tent og motivert til å være en god elsker. Dette i sterk motsetning til de fleste forhold, der sexen er heller tam og traurig, og det skjer fint lite. Uavhengig av mannens innsats. Da mister iallefall jeg noe av selvtillit og motivasjon, og det påvirker da også den kvinnen det gjelder negativt. Mye og bra sex gir mere og bedre sex. Lite og tam sex gir mindre og tristere sex. Akkurat som mye penger gjør det lettere å tjene enda mer penger, og vice versa. Endret 30. november 2018 av Resignert 4
cmd Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De er ikke så høylytte at jeg ikke får sove, jeg har ikke unger som jeg er redd for at hører dem, det er egentlig ikke noe problem og ikke noe å naboklage på, men det er bare så vanvittig irriterende likevel! SJALU blir jeg! Er det VANLIG å ha så GOD sex så ofte? Hva har vi gjort feil vi som verken lyster, orker eller greier å holde det i gang på den måten? Da får du/dere også snakke høyt. Ja, kjør på, knull henne hardt, ta henne bakfra etc.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Sånn holder også naboen min på, de skriker nærmest. Men hører også at hun krangler og gråter hele tiden, så 😶 Anonymkode: d97d2...cb4
Master1 Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 Er vel igrunnen kjempe deilig med knulling uansett hva klokken er eller hvor en knuller..... 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Du har min dypeste medfølelse. Hatt sånne naboer fra helvete jeg også. Anonymkode: 4ab12...a47
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 17.45, AnonymBruker skrev: Du har min dypeste medfølelse. Hatt sånne naboer fra helvete jeg også. Anonymkode: 4ab12...a47 😂😂😂 Anonymkode: fde48...d28 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 Bor man tett så får man tåle at kjærlighet blir praktisert. Blir det for vanskelig selges det rimelige småbruk i grisgrendte strøk..
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 Juridisk er det utvilsomt grenser for hva naboer behøver å finne seg i av nabostøy, og det gjelder under alle slags boforhold fra grisgrendte strøk på bygda, til tett befolkede leiegårder i byen. For en nabo er det verken adgang til å drive snekkerverksted eller korøvelser på nattetid. Det samme gjelder selvfølgelig hoiing, skriking og stønning under kjønnslige aktiviteter., som vekker folk midt på natta. Begynn med en høflig lapp i postkassa der du ber dem roe seg ned, og hjelper ikke det, finnes det skarpere lut. Asosiale folk som ikke klarer å ta hensyn til andre, burde bo på en øde øy. Anonymkode: ec1de...303
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 12.11, Resignert skrev: Er neppe vanlig, men noen har det faktisk så bra som naboene dine har det. Jeg hadde selv et fantastisk sexliv med et par tidligere partnere, og tror nok at andre hørte det noen ganger.....Etter min oppfatning avhenger dette mest av kvinnen i paret. Om hun er naturlig kåt, kommer lett, og lager mye lyd. Da vil mannen bli mere tent og motivert til å være en god elsker. Dette i sterk motsetning til de fleste forhold, der sexen er heller tam og traurig, og det skjer fint lite. Uavhengig av mannens innsats. Da mister iallefall jeg noe av selvtillit og motivasjon, og det påvirker da også den kvinnen det gjelder negativt. Mye og bra sex gir mere og bedre sex. Lite og tam sex gir mindre og tristere sex. Akkurat som mye penger gjør det lettere å tjene enda mer penger, og vice versa. Dette kan jo fort bli en forsterkende, nedadgående spiral. Jeg følte meg dritgod i senga med min forrige partner og vi hadde mye sex. Jeg tror ikke jeg er en nymfoman som aldri får nok, men hans evige lyst på meg tente meg også og inspirerte til lyst og det å gi mer av meg selv. Nå har jeg blitt en slik kjedelig kjerring fordi jeg ikke føler meg begjært på samme måte. Jeg sier aldri nei takk, men jeg tør heller ikke gi av meg selv når jeg ikke får noen bekreftelse. Tror ikke det alltid kan pinpointes til den enes feil i slike tilfeller. Anonymkode: b9d8d...6ce
Gjest HanenIFlokken Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 (endret) 😎 Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 Hadde noen naboer der jeg hørte det når mannen var klart for eh «take of» og videre gjennom oppstigningen he he. Mulig jeg er rar, men syns det var nesten litt koselig jeg.. Jeg er melankoliker av natur, så å høre noen ha det fint ( håper de begge hadde det fint) var hyggelig. Anonymkode: 88544...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #16 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 12.11, Resignert skrev: Er neppe vanlig, men noen har det faktisk så bra som naboene dine har det. Jeg hadde selv et fantastisk sexliv med et par tidligere partnere, og tror nok at andre hørte det noen ganger.....Etter min oppfatning avhenger dette mest av kvinnen i paret. Om hun er naturlig kåt, kommer lett, og lager mye lyd. Da vil mannen bli mere tent og motivert til å være en god elsker. Dette i sterk motsetning til de fleste forhold, der sexen er heller tam og traurig, og det skjer fint lite. Uavhengig av mannens innsats. Da mister iallefall jeg noe av selvtillit og motivasjon, og det påvirker da også den kvinnen det gjelder negativt. Mye og bra sex gir mere og bedre sex. Lite og tam sex gir mindre og tristere sex. Akkurat som mye penger gjør det lettere å tjene enda mer penger, og vice versa. Jeg og min kjære samboer hadde sånne naboer. Etter flere ganger å ha ignorert høflike anmodninger om å følge husordensreglene ( dvs slutte å brøle og hyle om nettene) endte både mann og kone på hue og rævva ut av borettslaget. Håper ikke det ødela tenninga for dem for all framtid, men for oss naboer som er avhengig av litt søvn om natta for å kunne fungere på skole og jobb var det som å få livet ttilbake:) Alt for for få som tør å gi beskjed til sånne selvopptatte bøller. Anonymkode: ec1de...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå