AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Av en god venn man har omtrent hatt daglig kontakt med i over ett år. Først begynner han å ignorere, så blokkert uten forklaring... Hva er greia? Blokkerer han fordi han har har begynt å få følelser, eller er det for mye som skjer i livet? Kommer jeg til å bli blokkert for alltid? Har heller ikke kranglet, så skjønner ingenting. Vi stilte alltid opp for hverandre, og hadde en god tone. Synes det er så ulikt ham, derfor jeg reagerer. Og nei, jeg kan ikke bare gå og oppsøke ham personlig da han bor for langt unna. Anonymkode: 22570...6d0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Dette er så uforståelig og vondt, vet det av dyrkjøpt erfaring. Det verste er at du ikke får svar på de spørsmålene du sitter med, får ingen skikkelig avslutning og savnet og sorgen over å ha mistet en som betydde mye vil ta mye plass en stund fremover. Det er ikke lett å svare på dine spørsmål. Det kan være mange årsaker til blokking/ignoreringen, det er du selv som kjenner relasjonen deres og kan si noe om han ev har fått følelser. Uansett årsak, er det en feig måte å trekke seg ut av en relasjon på. Sannsynligheten for at han vil fjerne blokkingen og ta kontakt igjen er stor. Men da vil jeg du skal tenke deg godt om hvordan du skal reagere. Går det lang tid (uker/måneder), bør du kutte ut denne vennen, for ofte skjer slike ting igjen og igjen, og det blir man bare ødelagt av. Uansett forklaring og unnskyldninger må du ta et standpunkt om du ønsker å ha noe med en slik person å gjør. Det er for mange av oss som lar en slik atferd passere og tilgir/tar dem tilbake, så denne oppførselen har blitt så normal, det virker som det er lov å behandle mennesker som dritt. Flere bør stå opp og ikke godta mennesker som gjør slik. Hører vi at venner eller familie, behandler andre slik, gi beskjed at det ikke er greit, fortell dem at det er regnet som psykisk mishandling. Kom deg videre og plei omgangen med skikkelige venner! Anonymkode: de4c1...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå