Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Han er flink til å skuffe fan'en sin. http://www.hardanger-folkeblad.no/nyheter/...icle1517080.ece
lena24 Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 ja det kan jeg være enig i. jeg var selv i gågaten i odda da kurt kom. og det var jammen ikke lange tiden han var der. hei, sa noen tall og stakk. det var utrolig skuffende. selv var jeg jo også på konserten men min sønn som hadde gledet seg til å se kurt fikk så vidt med seg at han kom. utrolig dårlig opplegg må jeg..
CheapChampagne Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Er vel kanskje handelsstanden som har lovet mer enn de kunne holde. I HF i dag, sto det at avtalen Kurt hadde var kun å trekke ti vinnere-som han gjorde. Men hvis det var så mange som hadde møtt opp,så er jeg enig i at han kunne godt ha tatt seg litt bedre tid. Men samtidig, hvis han skulle tatt seg tid til alle så hadde han ikke fått gjort noe annet heller.. Var konserten bra da?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 Les de HF!?? Er de frå Odda??? Kva med deg Marii?? (blis så sinnsykt nysgjerrig... hehe)
Gjest skindeep Skrevet 30. mars 2005 #5 Skrevet 30. mars 2005 Kanskje hadde Kurt en god grunn til å gå?
Dina Skrevet 30. mars 2005 #6 Skrevet 30. mars 2005 Han er ihvertfall en veldig hyggelig fyr! Tilbragte noen timer sammen med han og Jan Fredrik Karlsen (og noen flasker champagne) på en fest for et par måneder siden, og han var utrolig ålreit! Veldig lystig ihvertfall...
Gjest Seleena Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Høyrte om dette eg og. Var sjåfør på nokon på kvelden her heime som hadde vore i Odda eins ærend for å sjå han..... Og det er langt her frå til Odda! Skuff!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Kjenner Kurt personlig, og må bare si at dette er ikke Kurts feil.. Nei, en sånn type er han slett ikke. Her er det handelsstanden som har gjordt en blunder!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 Les de HF!?? Er de frå Odda??? Kva med deg Marii?? (blis så sinnsykt nysgjerrig... hehe) Jeg er innom alle avisene daglig. Liker ikke Kurt. Synes han er en klyse. Derfor digger jeg dette!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #10 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er innom alle avisene daglig. Liker ikke Kurt. Synes han er en klyse. Derfor digger jeg dette!!!! for alle aviser skriver jo alltid 100% sanne ting.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #11 Skrevet 1. april 2005 Tror nok ikke Kurt skuffer fansen med vilje. Han er en super fyr! Som er utolig flink til å ta godt vare på fansen og som tar seg tid til å snakke og hjelpe dem
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Jeg er innom alle avisene daglig. Liker ikke Kurt. Synes han er en klyse. Derfor digger jeg dette!!!! for alle aviser skriver jo alltid 100% sanne ting.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #13 Skrevet 2. april 2005 Det har han da vel,i aller høyeste grad. Ikke lenge siden jeg pratet med han,og han er en fantastisk snill fyr.
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #14 Skrevet 2. april 2005 Det har han da vel' date='i aller høyeste grad. Ikke lenge siden jeg pratet med han,og han er en fantastisk snill fyr.[/quote'] Ja, hvis du sier det så...da mååå no det bare være sant. Ok, du har hatt en god opplevelse med Kurt, andre har ikke,...
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #15 Skrevet 2. april 2005 Det var da vel ikke det jeg skrev. Jeg opplevde han som en hyggelig fyr,og det samme gjør mange andre som har møtt han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå