Gå til innhold

Spotting og blødning før proverakur er ferdig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som hr begynt å blø under proverakur?  Begynte med lyserosa spotting på dag 7 av kuren.  I dag på dag 9 er det bittelitt ferskt blod, men ikke så mye at det havner i bindet..  noen som har opplevd dette?  

Anonymkode: 9e3ee...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti det her? Ser det er mange provera innlegg her så tenkte det var noe. Med erfaring 

Skrevet

Kjære utålmodig, se på klokka! Du kan ikke forvente svar i 5-6tiden om morgenen.

Er det lenge siden du har blødd? Hvis endometriet er veldig tykt kan det skje en gjennombruddsblødning før kuren er ferdig. Noen tar kuren 5 dager, andre 7 og opp mot 10dager. Har du tatt tablettene til samme tid? 

Anonymkode: 7b062...96a

• Liker 1
Skrevet

Beklager, så ikk på klokken, kun på antall visninger..   Har ikke blødd på 1 år pga p piller, men var hos gyn før provera som sa jeh hadde tynn slimhinne. Har tatt tablettene til samme tid hver dag ja, men blør ikke skikkelig som sagt. Mer litt rosa utflod.  Hadde noen skikkelig kraftige stikk smerter i underlivet dagen før smertene startet, så er litt nervøs, men redd for å mase på legen. Virker ikke som om han er noe særlig bekymret for å si det sånn.  

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære utålmodig, se på klokka! Du kan ikke forvente svar i 5-6tiden om morgenen.

Er det lenge siden du har blødd? Hvis endometriet er veldig tykt kan det skje en gjennombruddsblødning før kuren er ferdig. Noen tar kuren 5 dager, andre 7 og opp mot 10dager. Har du tatt tablettene til samme tid? 

Har veldig vondt i korsryggen nå også

Skrevet

I dag sluttet jeg helt å blø. Skjønner ingenting.  Har svake mensmurringer, men ikke noe blod lenger.    Tok siste tablett i går, da det virket som om mensen var på vei i går.  Burde kanskje ta kontakt med legen på mandag. 

Skrevet

Tok du graviditetstest før du startet kuren?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok du graviditetstest før du startet kuren?

Tok en graviditetstest 3 dager før kuren startet, men hadde positiv eggløsningstest på tirsdag for en uke siden.  Har hatt flere positive gjennom denne mnd uten at egget har sluppet, så legen mente at jeg bare kunne begynne på proveraen på onsdag. 

Skrevet

Har også tempet, men er jo naturlig at tempen stiger på provera leser jeg, så hsr ikke lagt noe i det.  Men tempen stiger fremdeles.  37.72. Kan være at jeg har begynnende sykdom pgså, som eventuelt klusser med menstruasjonen.   Husker at jeg har forskjøvet mens ved type forkjølelser/influensa tidligere. 

Skrevet

Tipper du er gravid jeg!:)

Anonymkode: 2c37c...a19

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du er gravid jeg!:)

Har fremdeles ikke fått mensen, så skal ta en test i morgen:)

Skrevet

Tatt test?

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatt test?

Ja! Clearblue med uke indikator sa 1-2 uker, så da må jeg ha hatt eggløsning rett før jeg startet på kuren. Skal til legen på fredag, ettersom jeg fikk beskjed om at de ikke skulle tas når man var gravid.  Så håper det har gått greit allikevel.  

Skrevet
På 30.11.2018 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Jeg tok provera i 6 mnd og blødde under hele kuren. 

Anonymkode: 7738f...0d7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok provera i 6 mnd og blødde under hele kuren. 

Anonymkode: 7738f...0d7

Jeg er visst gravid. Derfor jeg spottet men ikke fikk blødning etter at jeg sluttet på kuren.  Tok provera fordi jeg hadde ustabil syklus og mensen aldri kom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...