Gå til innhold

Hvorfor klistrer enkelte på Apple på pcn sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apple logoen altså..

Anonymkode: ef18b...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That's the question :ac:

Anonymkode: 69d14...93b

Skrevet

De tror kanskje ikke vi andre ser lenovo 🍏

Anonymkode: bc33a...db2

• Liker 2
Skrevet

Har aldri sett noen med slike klistremerker. 

Selv har jeg en macbook og har klistret klistremerke(laget for macbooker) over lokket på laptopen nettopp for at apple-logoen ikke skal synes. Ser en god del gjør det samme. Ikke fordi logoen er stygg, men fordi  såpass mange har macbook og noen av oss synes det er kjedelig å ha en laptop som ser identisk ut med 90% av medstudentene. 

Anonymkode: 96fba...027

• Liker 1
Skrevet
På 30.11.2018 den 4.52, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett noen med slike klistremerker. 

Selv har jeg en macbook og har klistret klistremerke(laget for macbooker) over lokket på laptopen nettopp for at apple-logoen ikke skal synes. Ser en god del gjør det samme. Ikke fordi logoen er stygg, men fordi  såpass mange har macbook og noen av oss synes det er kjedelig å ha en laptop som ser identisk ut med 90% av medstudentene. 

Anonymkode: 96fba...027

Det har jeg. Stort sett har det vært Apple-fans som er pålagt å bruke PC i jobbsammenheng. :P

Anonymkode: fc9f7...292

Skrevet

Jeg har det. Jeg kjenner også et par andre som gjør det.

Jeg gjør det fordi det er litt artig å "late som" om jeg har en laptop til 13-14000 enn en HP til 6000 lissom. Og så er det et lite stikk til Apple, så folk kanskje ved første øyekast tror at Apple ser ut som en billig-PC fra et annet merke. 

Anonymkode: 3b1ce...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...