Gå til innhold

Hovedretter

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Kan hende de føler at de er til bry, og derfor ikke vil si noe. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å ta mot til seg å be om "spesiell mat" (selv om jeg har lært meg at dette må jeg) pga. matintoleranser.

Jeg blir alltid kjempeglad når det er koldtbord, for da er det større sjangse for at jeg finner noe jeg kan spise og som jeg liker! :)

Ja, koldtbord er jo kjempesmart!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skulle i utgangspunktet ha reinsdyrstek, men så hadde en av venninnene til svigermor sagt at på en så varm dag måtte vi jo ha noe lettere! Litt irritert er vi, men leker litt med tanken på å ha kalkun i stedenfor.

Gjest Idril
Skrevet
Vi skulle i utgangspunktet ha reinsdyrstek' date=' men så hadde en av venninnene til svigermor sagt at på en så varm dag måtte vi jo ha noe lettere! Litt irritert er vi, men leker litt med tanken på å ha kalkun i stedenfor.[/quote']

Dette hadde jeg ikke brydd meg noe om, man vet jo ikke om det er varmt eller kaldt den dagen. Dessuten er det jo mange som ikke liker kalkun.

Skrevet
Vi skulle i utgangspunktet ha reinsdyrstek' date=' men så hadde en av venninnene til svigermor sagt at på en så varm dag måtte vi jo ha noe lettere! Litt irritert er vi, men leker litt med tanken på å ha kalkun i stedenfor.[/quote']

Vi skal ha rein som hovedrett. Vi gifter oss 9. juli og ser ikke på det som noe problem.

Skrevet
Jeg føler meg også til bry.. Er vegetarianer. Men i MITT bryllup skal jeg vertfall ha fantastisk god mat & ikke bare kald salat og poteter' date=' som var det eneste de klarte å ordne i et annet bryllup.... :o[/quote']

Da hadde jeg blitt skuffet! Men det er ikke alltid de kreative forsøkene på vegetarmat blir vellykket - en gang var jeg på en stor middag (litt sånn ball-aktig) hvor hovedretten bestod av ostegratinert melon med noen spirer på... Tror det må ha vært noe av det verste jeg har smakt. Snakket ikke med én etterpå som var fornøyd med vegetarmaten...

Skrevet

Liker godt auberginer, og ellers soyakjøtt. Men mye av det soyakjøttet er liksom ikke så fin bryllupsmat hvis du forstår hva jeg mener.. ;) Har en stor vegetarbok så jeg finner nok noe.. Men har ikke lagt så mye fine middager at jeg har ikke satt meg inn i det helt.Men så spørs det jo hva catering/kjøkkenet kan/vil lage....?

Hva med fyllte auberginer? Fikk noen skikkelig gode for ikke så lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...