AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Det har ikke hendt meg før, men synes det er et snedig fenomen som har skjedd med mange rundt meg. Mann og kvinne har god og nær kontakt, snakker nesten hver dag over lengre tid og går godt overens. Plutselig begynner guttten å ignorere jenta uten noen grunn, og han snakker med andre bortsett fra deg, med vilje. Hva betyr det? Kommer ikke til å svare så mye i denne tråden da jeg ikke har noe å svare på, men er spent på deres innspill om dette. Anonymkode: 26033...3ff
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke hendt meg før, men synes det er et snedig fenomen som har skjedd med mange rundt meg. Mann og kvinne har god og nær kontakt, snakker nesten hver dag over lengre tid og går godt overens. Plutselig begynner guttten å ignorere jenta uten noen grunn, og han snakker med andre bortsett fra deg, med vilje. Hva betyr det? Kommer ikke til å svare så mye i denne tråden da jeg ikke har noe å svare på, men er spent på deres innspill om dette. Anonymkode: 26033...3ff Hadde en sånn «venn» en gang. Ser i etterpåklokskapens navn at han egentlig hadde veldig dårlig selvfølelse som han skøv over på meg. Det førte til den dårlige behandlingen (snakket bare med andre). Han kan selvfølgelig være forelsket, men jeg tror ikke det. Anonymkode: e67d6...a25
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Det vitner om dårlig oppdragelse, feighet, egoisme og likegyldighet. Skulle virkelig ønsker at noen fortalte disse guttene(mennene) (også jenter og damer), at det de driver med er psykisk mishandling, og at de som er mottaker av den type oppførsel ikke kommer seg videre fra relasjonen fordi en ikke får en forklaring eller avslutning. Selv har jeg fått alvorlig depresjon etter at en god venn har behandlet meg på denne måten i mange og lange perioder de 2 siste årene. Jeg har endelig gitt opp vennskapet, og å få en oppklaring, men håpet om et mirakel vil ikke helt slippe taket enda. Veksler mellom følelsen av håpløshet, sinne, sorg, hevnlyst og savn, og desverre er det ikke bare å slutte å tenke på det. Måten det blir gjort på, gjør at en tenker mer på det en har mistet, enn om en fikk en kort ærlig forklaring. Anonymkode: 1c01a...741
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Jeg legger ikke merke til slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå