AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Badet vårt stod ferdig oppusset på forsommeren. Det er ikke det største badet så vi måtte velge en liten baderomsinnredning (også pga andre praktiske grunner), men likevel er det godt med gulvplass der inne. Det jeg lurer på er om noen har noen gode løsninger på hvordan jeg kan oppbevare badehåndklær, kluter etc der inne? Får ikke plass til dem i innredningen og enn så lenge har jeg dem lagret i klesskapet mitt. Har ikke lyst til å sette inn en kommode på badet heller. Hvordan oppbevarer dere håndklærne deres? Anonymkode: fe07b...71f
Pikeliten Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 I klesskapet mitt, får ikke plass på badet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Badet vårt stod ferdig oppusset på forsommeren. Det er ikke det største badet så vi måtte velge en liten baderomsinnredning (også pga andre praktiske grunner), men likevel er det godt med gulvplass der inne. Det jeg lurer på er om noen har noen gode løsninger på hvordan jeg kan oppbevare badehåndklær, kluter etc der inne? Får ikke plass til dem i innredningen og enn så lenge har jeg dem lagret i klesskapet mitt. Har ikke lyst til å sette inn en kommode på badet heller. Hvordan oppbevarer dere håndklærne deres? Anonymkode: fe07b...71f Små bad bør man ikke oppbevare tørre, rene håndklær på. Tørre ting på bad trenger tette skap for å unngå å lage gode reder for sølvkre og andre kryp som krever fuktighet for å leve og overleve. Lag deg en løsning med skap like utenfor badet. Anonymkode: 45e5b...46f 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Små bad bør man ikke oppbevare tørre, rene håndklær på. Tørre ting på bad trenger tette skap for å unngå å lage gode reder for sølvkre og andre kryp som krever fuktighet for å leve og overleve. Lag deg en løsning med skap like utenfor badet. Anonymkode: 45e5b...46f Vurderer veldig skap i gangen utenfor badet, men den er ganske trang. Badet er ca 8,5 kvm med skråtak, så størrelsen på det er bra nok, bare litt vanskelig med det skråtaket. Anonymkode: fe07b...71f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Ønsker fortsatt å høre hvordan andre oppbevarer håndklærne sine! Alt til inspirasjon. Anonymkode: fe07b...71f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #6 Skrevet 1. desember 2018 Jeg har ordnet plass til småhåndklær og kluter på badet, de blir skiftet/brukt hyppigst, plutselig har 'noen' (som regel Vesla) sølt vann på gulvet og tørket opp med håndkleet og man står der med våte hender og trenger nytt etc. Badehåndklær oppbevarer jeg i klesskapet mitt, de kan fint brukes noen ganger før de må byttes og blir ikke like 'plutselig' gjennomvåte når Vesla er i gang med ett eller annet 'prosjekt'... Anonymkode: e64a6...c93 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #7 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ordnet plass til småhåndklær og kluter på badet, de blir skiftet/brukt hyppigst, plutselig har 'noen' (som regel Vesla) sølt vann på gulvet og tørket opp med håndkleet og man står der med våte hender og trenger nytt etc. Badehåndklær oppbevarer jeg i klesskapet mitt, de kan fint brukes noen ganger før de må byttes og blir ikke like 'plutselig' gjennomvåte når Vesla er i gang med ett eller annet 'prosjekt'... Anonymkode: e64a6...c93 Hvor mange aor er Vesla? Anonymkode: fd1a5...d9b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #8 Skrevet 1. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange aor er Vesla? Anonymkode: fd1a5...d9b 7 år og inne i en barbie-og-ponni-badings periode. Uvøren og klumsete med en masse 'gode' ideer og innfall som i kombo med manglende impulskontroll pga adhd gir 'interessante' innslag i husarbeidet. Kreativiteten vil ingen ende ta - men det vil mors lunte innimellom 🙄🤣 Anonymkode: e64a6...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå