AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Men også mulig det bare var 6 dpo. Hva tror dere? Jeg er ny i gamet. Barn 1 ble til uten at det var meningen så vi har liksom ikke prøvd før. Hvor tidlig kan man egentlig teste seg (var med RFSU test tidlig, vet det står 6 dager før mensen, men er det umulig tidligere enn det)? Og har noen andre opplevd noe lignende? Føle seg dårlig (gjør ikke det lengre), tatt test tidlig som viste negativt, men lilevel vært gravid? Testet såpass tidlig fordi jeg var i dårlig form og fordi jeg skulle på julebord. Nå bare venter jeg på evt uteblitt mensen med å teste på nytt, men den er ikke før til uka (har lang syklus). Anonymkode: cc05a...6b6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Du forventer nok positiv test for tidlig 😊 de aller færreste tester positivt så tidlig. Jeg fikk ikke positiv test før 18 dpo, 4 dager etter forventet mens. På mensdatoen var den blendahvit. Hadde sen økning av HCG. Anonymkode: 02ce7...450 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du forventer nok positiv test for tidlig 😊 de aller færreste tester positivt så tidlig. Jeg fikk ikke positiv test før 18 dpo, 4 dager etter forventet mens. På mensdatoen var den blendahvit. Hadde sen økning av HCG. Anonymkode: 02ce7...450 Hyggelig med slike positive beskjeder da, men er litt redd for at vi bommet med noen dager (rettere sagt, slet oss ut og ikke orket å holde løpet helt ut😂😂😂), sånn at vi kanskje var litt tidlig ute, men med mine beregninger så klamret jo barn 1 seg fast inni der noe dager før EL også, så er jo håp 😊 Anonymkode: cc05a...6b6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Jeg fikk ultrasvak positiv 10 dpo og det er visstnok skjeldent Se an om er par dager Anonymkode: ff0e2...eb0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Nå fikk jeg en blødning, 5 dager før forventet mens. Jeg får ALLTID mensen på onsdag. Veldig rart. Har jo lest om feateblødning, men hadde ikke det med førstemann så er vel rart om jeg skulle få det nå? Eller kan man han festeblødning med det ene barnet men ikke det andre? Anonymkode: cc05a...6b6
Endelige Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk jeg en blødning, 5 dager før forventet mens. Jeg får ALLTID mensen på onsdag. Veldig rart. Har jo lest om feateblødning, men hadde ikke det med førstemann så er vel rart om jeg skulle få det nå? Eller kan man han festeblødning med det ene barnet men ikke det andre? Anonymkode: cc05a...6b6 Jeg hadde ikke det med første, men i dag når jeg tørket meg var det lyserosa på papiret.. Til tross for at jeg fikk negativ test i går🤷♀️
SKE87 Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 (endret) 2 timer siden, Endelige skrev: Jeg hadde ikke det med første, men i dag når jeg tørket meg var det lyserosa på papiret.. Til tross for at jeg fikk negativ test i går🤷♀️ Endret 30. november 2018 av SKE87 Feil sitat. Klarer ikke slette 🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 2 timer siden, Endelige skrev: Jeg hadde ikke det med første, men i dag når jeg tørket meg var det lyserosa på papiret.. Til tross for at jeg fikk negativ test i går🤷♀️ Og du forventer heller ikke mens nå? Vi får krysse fingrene for oss begge Anonymkode: cc05a...6b6
Endelige Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du forventer heller ikke mens nå? Vi får krysse fingrene for oss begge Anonymkode: cc05a...6b6 Nei ikke før onsdag neste uke.. Har spottet litt i dag, oppblåst og murringer så antar egentlig bare det er mensen som kommer før tiden nå? Har aldri spottet noe tidligere og heller ikke før forrige svangerskap så dette var nytt for meg, gitt. 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 7 minutter siden, Endelige skrev: Nei ikke før onsdag neste uke.. Har spottet litt i dag, oppblåst og murringer så antar egentlig bare det er mensen som kommer før tiden nå? Har aldri spottet noe tidligere og heller ikke før forrige svangerskap så dette var nytt for meg, gitt. 🤷♀️ Kanskje vi opplever helt det samme da? Jeg får ALDRI mensen eller spotting før forventet. Skal også ha på onsdag så er gøy hvis den uteblir for oss begge. Anonymkode: cc05a...6b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå