AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Snakker ikke nødvendigvis om arbeidsmiljø osv, men heller om dere er veldig interessert i det dere driver med. Hvor vanlig er det å ha en jobb eller en utdanning man har stor lidenskap for? Anonymkode: b2590...606
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Jeg er paramedic og elsker jobben min. Veldig uforutsigbar og jeg opplever alt mulig mellom liv og død. Møter mange gode mennesker og har fantastiske kollegaer. Anonymkode: 8e958...0be
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Stortrives i jobben min. Dette som et resultat av at jeg både liker den faglige biten, men også er del av et fantastisk arbeidsmiljø. Anonymkode: e609d...5ac
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Stortrives i jobben min. Er lærer for flyktninger. Det er givende og kjekt Anonymkode: a4b16...4dc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Jeg er fornøyd men ikke mer enn det. Alltid sett på jobb som noe nødvendig som betaler fritiden min. Hadde en jobb før som jeg var mer interessert i, men den slukte meg og jeg klarte ikke gjøre noe på fritiden. Anonymkode: 8a06f...af0
Gjest Regn Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Elsker jobbben min både faglig og sosialt. Vi er et blidt fellesskap som alltid søker at alle skal være med og vokse.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 Jeg elsker ikke jobben min, men jeg elsker utdanningen min, men er veldig vanskelig å få relevant jobb. Drømmejobben er innen forskning, men det er mange om benet og den dagen jeg evt får tilbud om stipendiat kommer jeg til å sveve på skyer! Anonymkode: 312af...2a3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 jeg er snart ferdigutdannet siviløkonom, men jeg elsker ikke økonomi på en lidenskapelig måte. Jeg er interessert i økonomi, liker godt at det er en allsidig utdannelse, og liker også variasjonen av arbeidsoppgaver Anonymkode: 86e4e...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå