AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Har fått vedtak om at jeg ikke får ekstra oppfølging fra NAV , når det gjelder å komme i arbeid. Står at jeg skal følge aktivitetsplanen min, men jeg har ikke noe aktivitetsplan eller hatt en samtale med veileder. Har noen her erfaring med dette? Anonymkode: 3f919...741
Sillyline Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Da kommer det nok etter hvert. Hvis ikke får du kontakte saksbehandler.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Har jeg plikt til å opprette en aktivitetsplan alene? Anonymkode: 3f919...741
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg plikt til å opprette en aktivitetsplan alene? Anonymkode: 3f919...741 Gå inn i den digitale aktivitetsplanen og send en dialogmelding til veilederen din. Bedre å få svar direkte fra veileder enn her inne. Anonymkode: 01385...4fd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå inn i den digitale aktivitetsplanen og send en dialogmelding til veilederen din. Bedre å få svar direkte fra veileder enn her inne. Anonymkode: 01385...4fd Litt usikker på hva det er. Hvor finner jeg det? Men er det ikke normalt at veileder har møte med deg når du starter på dagpenger? Anonymkode: 3f919...741
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hva det er. Hvor finner jeg det? Men er det ikke normalt at veileder har møte med deg når du starter på dagpenger? Anonymkode: 3f919...741 Du logger inn på din side på nav.no, så søker du opp «digital aktivitetsplan». Det er ikke selvsagt at man har møte med veileder nei. Veilederne på kontoret er der for arbeidsrettet oppfølging, mens dagpengesaker behandles sentralt. Det finnes mye informasjon om dette på nav.no. Anonymkode: 01385...4fd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du logger inn på din side på nav.no, så søker du opp «digital aktivitetsplan». Det er ikke selvsagt at man har møte med veileder nei. Veilederne på kontoret er der for arbeidsrettet oppfølging, mens dagpengesaker behandles sentralt. Det finnes mye informasjon om dette på nav.no. Anonymkode: 01385...4fd Beklager men skjønner ikke stort av det. Anonymkode: 3f919...741
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 Logg deg inn på ditt NAV på pc. I nedtrekksmenyen der det står Ditt NAV på er det et valg som heter ''aktivitetsplan''. Trykk på den, aksepter betingelser og begynn å legge inn cv😊 Tenk hvor mange folk som måtte jobbet i NAV om ALLE som hadde dagpenger en periode skulle møte veileder sin.. Jobber 19000 i NAV i dag 😉 Men om du ønsker et møte finnes det en boks inne i aktivitesplanen som heter dialog. Der kan du be veileder om et møte. Eller så kan du ringe NAV og be om det.. Da får du sikkert opplæring i aktivitesplanen og. Forresten så burde du sjekke ut disse sidene: https://tjenester.nav.no/veiviserarbeidssoker/?situasjon=mistet-jobben https://tjenester.nav.no/veiledearbeidssoker/ung-lite-erfaring?sprak=nb https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Arbeidsledig+og+jobbsoker/Jobbsokertips/Bruk+aktivitetsplanen+din Lykke til! Anonymkode: f191b...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå