Gå til innhold

underbevisstheten styrer så jævla mye! eller er det skjebner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer noen ganger på , om det kanskje er forutbestemte skjebner ? For det er jo folk som ting bare kommer til uten at de har gjort noe for det eller har fortjent det, så har du de som kan fortjene det og har god grunn til det men som aldri får det.
Hvis det er slik så er det ikke så mye å gjøre med det.
Men det er folk som generelt ser veldig lyst på livet, de har alltid penger og jobb, de gleder seg til hver dag og har overskudd når de kommer hjem igjen. 
Så har du sånne som meg. jeg har alltid hatt den tro at alt skal være vanskelig. mulig det er derfor jeg ikke oppnår en dritt? jeg føler liksom jeg er på samme stadie som for mange år siden. Har liksom aldri vært noe glad for det jeg har gjort eller følt noen mestring. er vant med at det meste er "for høye " . 

Anonymkode: 4ac11...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har rett. Noen ser et halvfullt glass, i stedet for et halvtomt et. Utfordring: Forsøk å fokusere på det positive resten av året, se om det hjelper. Fake it till you make it. Funker for meg.

Anonymkode: 04b0b...d54

Skrevet

Det er ingen av delene, det er tilfeldigheter. Det eneste vi selv kan gjøre er å prøve å legge til rette for at tilfeldighetene skal falle i vår favør oftest mulig. Det gjelder uavhengig av om av vi har hatt flaks eller uflaks med hvem foreldrene våre er, hvilke gener vi har fått og hvor vi er født.

Anonymkode: f6404...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...