AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Det er noe med det? at når du tidligere har vært kjent som en taper et sted, og ble mobbet....så er vel det verste som kan skje at du klarer deg, eller gjør noe de andre ikke gjør. De vil liksom at du skal skal gå på nav slik at de kan fortsette å bekrefte at du er en taper, eller ha en skikkelig drittjobb 😛 Anonymkode: 26ab3...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Jeg slet veldig psykisk på ungdomsskolen, og var mye borte der også, men alle jeg har møtt på i ettertid virker som om de blir oppriktig glad når jeg forteller at det nå går det veldig bra med meg. Så kan ikke si jeg har samme inntrykk som deg. Anonymkode: 0cc6d...b9f 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Hvor får du det fra? De aller fleste har nok med eget liv og gir faen i folk de ikke omgås. Jeg ble grisemobbet, hetset og ledd av i hjembygda å jeg har klart meg veldig godt i livet. Jeg har aldri noen møtt noe annet enn positivitet om det. De aller fleste forandrer seg som voksne. Anonymkode: d66c8...94f 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får du det fra? De aller fleste har nok med eget liv og gir faen i folk de ikke omgås. Jeg ble grisemobbet, hetset og ledd av i hjembygda å jeg har klart meg veldig godt i livet. Jeg har aldri noen møtt noe annet enn positivitet om det. De aller fleste forandrer seg som voksne. Anonymkode: d66c8...94f det at folk har nok med seg selv stemmer ikke. jeg hører jo stadig folk som må prate ned andre, følge med på hva andre gjør og alt det der. Anonymkode: 26ab3...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er noe med det? at når du tidligere har vært kjent som en taper et sted, og ble mobbet....så er vel det verste som kan skje at du klarer deg, eller gjør noe de andre ikke gjør. De vil liksom at du skal skal gå på nav slik at de kan fortsette å bekrefte at du er en taper, eller ha en skikkelig drittjobb 😛 Anonymkode: 26ab3...8d1 Ingen kan vinne så bra som tapere Anonymkode: aba68...83b 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: det at folk har nok med seg selv stemmer ikke. jeg hører jo stadig folk som må prate ned andre, følge med på hva andre gjør og alt det der. Anonymkode: 26ab3...8d1 Enig. Tror også vi underdriver hvor mye man følger med på andre. Man blir ikke blind på andre bare fordi man "har nok med seg selv"(har man egentlig belegg for at dette stemmer?). Man sammenligner seg selv med andre hele tiden. Vi er sosiale dyr. Anonymkode: a8940...85b 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 Kom igjen da: folk bryr seg om sitt eget liv. Det bør du også gjøre og ikke gjøre noe bare "for å bevise" et eller annet for noen andre. Da vil du bli skuffa.. Anonymkode: 997c5...386 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #8 Skrevet 29. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: det at folk har nok med seg selv stemmer ikke. jeg hører jo stadig folk som må prate ned andre, følge med på hva andre gjør og alt det der. Anonymkode: 26ab3...8d1 Du bor på bygda regner jeg med Anonymkode: bd6ca...700
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Jeg har flyttet tilbake til hjemstedet mitt etter 20 år borte. Tenkte naivt nok at nå har det gått lang tid, vi er voksne alle sammen, og alle har funnet sine veier i livet. Men her er ting som alltid. De som var hippe og kule er fremdeles hippe og kule. De som var bygdas store sønner er fremdeles det osv. Og selv om jeg i dag har reist meg godt, utviklet meg mye skapt meg et navn osv, så får jeg NULL støtte fra de lokale her, da jeg fremdeles er hun som ingen liker. SÅ jeg kjenner meg dessverre godt igjen i den der. Anonymkode: e1bff...0f5 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 På 29.11.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev: Hvor får du det fra? De aller fleste har nok med eget liv og gir faen i folk de ikke omgås. Jeg ble grisemobbet, hetset og ledd av i hjembygda å jeg har klart meg veldig godt i livet. Jeg har aldri noen møtt noe annet enn positivitet om det. De aller fleste forandrer seg som voksne. Anonymkode: d66c8...94f Det aller fleste har nok med eget liv ja, helt til den de anså som taper har blitt "bedre" enn dem. Og nei, det er folk som ikke forandrer seg som voksne. Det er veldig mange som gjør det, de fleste av mine "mobbere" i klassen har det. De har blitt mennesker en kan føre en samtale med, men de få og de verste er de samme som de var. Anonymkode: 26ab3...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 På 29.11.2018 den 21.08, AnonymBruker skrev: Det er noe med det? at når du tidligere har vært kjent som en taper et sted, og ble mobbet....så er vel det verste som kan skje at du klarer deg, eller gjør noe de andre ikke gjør. De vil liksom at du skal skal gå på nav slik at de kan fortsette å bekrefte at du er en taper, eller ha en skikkelig drittjobb 😛 Anonymkode: 26ab3...8d1 Tror ikke folk henger sånn igjen å tenker på hvem som var en taper for 10 år siden. Enten er man litt paranoid eller så er man ekstremt usikker på om man noen gang blir bra nok for seg selv. Anonymkode: f7448...342
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 På 30.11.2018 den 20.17, AnonymBruker skrev: Jeg har flyttet tilbake til hjemstedet mitt etter 20 år borte. Tenkte naivt nok at nå har det gått lang tid, vi er voksne alle sammen, og alle har funnet sine veier i livet. Men her er ting som alltid. De som var hippe og kule er fremdeles hippe og kule. De som var bygdas store sønner er fremdeles det osv. Og selv om jeg i dag har reist meg godt, utviklet meg mye skapt meg et navn osv, så får jeg NULL støtte fra de lokale her, da jeg fremdeles er hun som ingen liker. SÅ jeg kjenner meg dessverre godt igjen i den der. Anonymkode: e1bff...0f5 De kjenner deg ikke lengre, de vet ikke hvor de har deg eller noe. Så du kan jo være den ingen liker NÅ nettopp på grunn av det. Du har vært borte lenge og du har ikke fått med deg ting som har skjedd der. For mange så er det livet på den plassen nok, det var det ikke for deg kanskje de tenker. Dermed stritter det allerede i mot å ta seg tid til å bli kjent med deg nå. Anonymkode: f7448...342
Hverdagsfrue Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 På 29.11.2018 den 22.16, AnonymBruker skrev: det at folk har nok med seg selv stemmer ikke. jeg hører jo stadig folk som må prate ned andre, følge med på hva andre gjør og alt det der. Anonymkode: 26ab3...8d1 Dette er taperne i voksenverden;) De som er så usikre og lite tilfreds med sine egne liv at de føler behov for å trykke ned andre. Slike mennesker skal man ikke la seg affisere av.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, Hverdagsfrue skrev: Dette er taperne i voksenverden;) De som er så usikre og lite tilfreds med sine egne liv at de føler behov for å trykke ned andre. Slike mennesker skal man ikke la seg affisere av. Jeg ble slått hjemme og mobbet på skolen, så nei. Anonymkode: f7448...342
Hverdagsfrue Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble slått hjemme og mobbet på skolen, så nei. Anonymkode: f7448...342 Beklager men tror ikke du så hva jeg svarte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå