AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Hei! Jeg har lyst til å bli mer selvsikker og piffe opp sexlivet litt, rett og slett slippe meg selv litt løs. Jeg har veldig lyst på ideer og tips til hvordan jeg kan tease/ta initiativ til sex! Har lest for eksempel lage mat i bare forkle - den kan ikke gjøres da det er veldig mange vinduer og gardinene er liiitt gjennomsiktige, hehe. Uansett, hva er dine beste tips til å ta initiativ, og hvilke "kreative" måter har du tatt initiativ på selv? 😄 Anonymkode: 6648c...dad
Master1 Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 (endret) Ha vill og uhemmet sex i taklampa....... ellerno Snakke sammen og dele fantasier ....er alltid lurt skratter og ler Endret 30. november 2018 av Master1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Enkelt, ha lyst på ham, og vis det! Anonymkode: 34f9b...257 2
visp Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Jeg syns det er litt teit med sånn "stå med kun forkle"-greier. Du må lage en stemning. Det trengs ikke så mye. Dytt han inn på soverommet bare og vis litt maktdemonstrasjon. 4
Master1 Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 2 minutter siden, visp skrev: Jeg syns det er litt teit med sånn "stå med kun forkle"-greier. Du må lage en stemning. Det trengs ikke så mye. Dytt han inn på soverommet bare og vis litt maktdemonstrasjon. det enkle er ofte det beste..... skratter 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Send han en sms, Eg daue så kåt e eg, kan nesten ikkje vente lenger, trenge pikken din. ... Gleder meg. Kyss... Anonymkode: 8c359...eb3 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Tafsing og kos setter stemningen hos oss. Jeg klår på han og teaser han når han lager romantisk middag og kler meg sexy. Så slapper vi av og koser litt på sofaen etter maten , å lokke han med seg i dusjen for å koble av (eller på hehe blir det) er alltid en slager Anonymkode: 77cc0...26d
Master1 Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tafsing og kos setter stemningen hos oss. Jeg klår på han og teaser han når han lager romantisk middag og kler meg sexy. Så slapper vi av og koser litt på sofaen etter maten , å lokke han med seg i dusjen for å koble av (eller på hehe blir det) er alltid en slager Anonymkode: 77cc0...26d Flink pike..... 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Tatt fra ideen din, Du kan da lage mat og ha kvelds hygge i skjørt ( nå er det jul og alt) god undskyldning for å feeke ut, du må jo strengt tatt ikke ha noe under. Blir det kjeks og vin hjemme, eller reker eller noe annet finger mat hjemme i kveldskos tøyet, så kjøp et handjern, så kan en av dere ha det på på ryggen! mens dere spiser og koser dere, for eksempel 8- 10 minutt hver. Så kan den andre gi litt mat og vin og kyss og gjøre litt morsome ting. Eller handjern en på din og en på hans, og at dere er enig først om når det er lov og ta det av. Det funker helt fint å gi vin med kyss uten å søle, etter litt trening. Eller at en har bind for øyene mens den andre ikke, så kan en gjøre det en vil, spise drikke sammen uten å søle, hjelpe og tulle og kose med hverandre. Anonymkode: 8c359...eb3
Master1 Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatt fra ideen din, Du kan da lage mat og ha kvelds hygge i skjørt ( nå er det jul og alt) god undskyldning for å feeke ut, du må jo strengt tatt ikke ha noe under. Blir det kjeks og vin hjemme, eller reker eller noe annet finger mat hjemme i kveldskos tøyet, så kjøp et handjern, så kan en av dere ha det på på ryggen! mens dere spiser og koser dere, for eksempel 8- 10 minutt hver. Så kan den andre gi litt mat og vin og kyss og gjøre litt morsome ting. Eller handjern en på din og en på hans, og at dere er enig først om når det er lov og ta det av. Det funker helt fint å gi vin med kyss uten å søle, etter litt trening. Eller at en har bind for øyene mens den andre ikke, så kan en gjøre det en vil, spise drikke sammen uten å søle, hjelpe og tulle og kose med hverandre. Anonymkode: 8c359...eb3 Stek aldri Bacon naken ....om du er mann vaffalll....uuuuurk... 1
Gjest Paramount Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 På 29.11.2018 den 21.00, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har lyst til å bli mer selvsikker og piffe opp sexlivet litt, rett og slett slippe meg selv litt løs. Jeg har veldig lyst på ideer og tips til hvordan jeg kan tease/ta initiativ til sex! Har lest for eksempel lage mat i bare forkle - den kan ikke gjøres da det er veldig mange vinduer og gardinene er liiitt gjennomsiktige, hehe. Uansett, hva er dine beste tips til å ta initiativ, og hvilke "kreative" måter har du tatt initiativ på selv? 😄 Anonymkode: 6648c...dad Det sikreste kortet du har er å gjøre ting litt romantisk rundt deg, la han skjønne hva som er på gang. Deretter setter du deg godt tilrette i sofaen, åpner buksa og onanerer, selvsikkert og rolig. Dersom han ikke reagerer som ønsket på dette, er han en komplett idiot. Men tør du dette da?
Katten.2.0 Skrevet 1. desember 2018 #13 Skrevet 1. desember 2018 Kyssing og tafsing. Verre er det ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå