Gå til innhold

Vet du hvilken film dette er? Lett i flere år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så filmen for mange år siden, kanskje rundt 2006/2007. 

Handler om en kvinne i (40)? årene som drømmer om en familie i gamledager. Vi ser altså historien om denne familien via hennes drømmer. 

Familien handler om et par hvor mannen er voldelig. Moren får etter en fødsel beskjed om at hun ikke kan få flere barn. Da vil hun dø. Etter en voldsepisode voldtar mannen henne, og hun blir gravid. Jeg mener å huske at barnet dør (mor også?). 

Tilbake til kvinnen som drømmer alt dette - hun forstår at hun ikke drømmer. Hun ser tilbake i tid via sine drømmer, og ser denne familiens historie. Alt slutter med at kvinnen treffer et av barna til det paret hun drømte om - «barnet» er da en 70/80 år gammel kvinne når hovedrollen treffer henne. 

Noen som får noe glimt? Jeg har lett etter denne i mange år. Har spurt på mange forum.. husker ingen skuespillere, ingen musikk, ingen tittel, årstall eller noe. 

Anonymkode: 53d87...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som Yesterdays’s children, kan det være den?

Anonymkode: df7d5...c32

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som en film jeg vil se.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som Yesterdays’s children, kan det være den?

Tusen tusen takk!! Tenkt at kvinneguiden kunne gi meg svaret så raskt! Måtte ta et raskt youtube søk med en gang, og der lå hele filmen ute. Ble film framfor søvn, og det var så fint å se den igjen. Tusen takk! 

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen tusen takk!! Tenkt at kvinneguiden kunne gi meg svaret så raskt! Måtte ta et raskt youtube søk med en gang, og der lå hele filmen ute. Ble film framfor søvn, og det var så fint å se den igjen. Tusen takk! 

Så bra 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...