AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Er snakk om 2 fornuftige 17 åringer, som ønsker å reise til Polen på en handle tur. De skal dra i januar, og blir 18 år, det året. Men får de reist uten voksne. Fly går vel greit. Men hva med hotell? Anonymkode: 6acff...eef
Andromeda Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Jeg reiste til USA alene med ei veninne da jeg var 17 år. Gikk helt fint 😎 1
Kitcat Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Mange hotell krever at man er 18 for å sjekke inn. Så det må man undersøke i forkant. Ellers skulle det ikke være noe problem å reise:) 1
solmåneogstjerner Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Dro alene til USA som 16-åring, til Nederland som 17 åring. Og noen småturer innimellom.. Men det er jo en stund siden. Ang hotell kan det bli et problem nå for tiden. Jeg ville ringt først, evt lagt inn eget kredittkort og latt dem ta det med dersom nødvendig. Jeg synes altså det ikke er noe problem med selve turen, men vær obs på at det har blitt vel strengt enkelte steder, med både hotell og fly. Så sjekk det først, slik at de ikke får problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Jeg dro alene til London da jeg var 15, men det var midt på det glade/gale 80~tallet... Er vel kanskje litt strengere regler nå. Jeg ville i hvert fall ha undersøkt med hotellet hvilke regler som gjelder. Anonymkode: 21abd...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 De får reist ja Anonymkode: e7684...f92
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dro alene til London da jeg var 15, men det var midt på det glade/gale 80~tallet... Er vel kanskje litt strengere regler nå. Jeg ville i hvert fall ha undersøkt med hotellet hvilke regler som gjelder. Anonymkode: 21abd...2bf Det var på den tiden vi kom oss på danskebåten i helgene. Det var bare å finne en tilfeldig mann i passende «pappa-alder» og henge rundt han gjennom innsjekkingen. Anonymkode: 1bb76...536 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men får de reist uten voksne. Fly går vel greit. Men hva med hotell? Dro på min første Telt-tur når ni. fyllte 16 i ett rimelig konfliktfyllt Land. Trodde jeg hadde kjøpt "pakketur", Skulle dykke. -Så etter "Avhør", -og sleppi inn, måtte ta meg gjennom landet, Seff. alene, -uten noen plan. Skulle til andre kysten, på andre siden av landet. Ingen utenlandske turister dro dit, på den siden av året. Hotell... Jeg visste ikke, -bare handlet Tur... Etter min Bursdag (16) Prøvde jeg å riste meg ut av resepsjonen, Fyllesyk som fy ! Mannen i resepsjonen meldte: Mister XXXX, The manager vants to speak with you..! Geleida inn på ett Psykt stort kontor, DEN reima, ?30 år... Ville ikke se meg mer i den formen jeg var i går... Litt drita... (Snakker Ca. -Eller dyreste Hotell i landet!) (Full runde på bursdag, Nattklubb, blitt kompis med en diger, -og rimelig sprø fyr, Hang stakkars Dørvakta, -som prøvde å nekte meg, ut i friluft, i 3. etasje. -lot han dingle, Slapp Inn, da) 🙂 Gikk bra, det... Ikke undervurder Kidsa, -er mitt råd... A.(CAVE:Fnatt) Endret 30. november 2018 av Sliten&kjørt51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå