Gå til innhold

Hvordan kler du deg hvis du skal på en fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer helt an på hva slags fest det er. En vanlig fredag kveld ute med venner, så blir det halvpent. Gjerne sorte jeans eller et enkelt, kort skjørt med en kul overdel til. Har en liten vintage-besettelse, så blander gjerne inn et element av det, typ en gammel paljett-topp eller mange gamle smykker/ringer. Sko er alt fra støvletter med hæl, til lave doc martens. Kommer an på hvor mye vi skal gå, og om jeg vil pynte antrekket opp eller ned.

Kan også finne på å gå i strikkegenser og løse levis-jeans, om det bare er en tur på nærmeste pub.. Pleier som regel å heve antrekket et hakk med rød leppestift eller noe da.

På nyttårsaften, julebord, store bursdagsfester og denslags kler jeg meg i penkjole og pumps/stiletter. Eller så har jeg på meg pantsuit/dress. 

Anonymkode: 35044...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer an på men jeg misliker generelt skjørt og kjoler derfor pynter jeg meg sjeldent. Om jeg skal på byen går jeg gjerne slik på bildet under med høyhalset genser (har veldig lik kropp og stil). På julebord når man  pynte seg drar jeg til med skjørt/kjole slik som illustrert under (men hater det innerst inne:bond:)

E40822BE-0483-4231-9DBB-F8966413093A.jpeg

C7E9734B-ADC1-4572-8721-04726DFBD38E.jpeg

Endret av Mariángel
  • Liker 1
Skrevet

Kommer veldig an på for min del også.

I vinterhalvåret blir det gjerne mørkere kjoler med høye hæler og svarte strømpebukser dersom jeg skal på fest eller ut på byen. Jeg kjører også en litt hardere sminkelook enn i sommerhalvåret, med leppestift og eyeliner.  

Jeg kan også tone det litt mer ned, særlig hvis det blir en litt mer rolig kveld, slik som i morgen når jeg skal ha vinkveld - da kjører jeg på med en mørk skinnyjeans, T-skjorte og blazer. 

Nå i julen blir det gjerne lange kjoler, paljetter og høye sko. Synes også at det er innafor med en fuskepels. 

I sommerhalvåret blir det gjerne blomstrete sommerkjoler, maxi eller med knelengde, med hvite sneakers til. Jeg krøller som regel håret når jeg skal på fest, uavhengig av årstid. 

Anonymkode: 5b975...2e3

Skrevet

Høye hæler (ikke høyere enn 10 cm), korte kjoler (ikke for kort, vil ikke se harry eller billig ut). Kjolene er som regel sorte med dyp (men ikke for dyp!!) utringning og det må være v-hals da det kler meg best. Kler meg klassisk, og er opptatt av at antrekket skal kle meg. Følger ikke «siste nytt» noe spesielt, men antrekkene ser ikke utdaterte ut. Som sagt er det viktigste at antrekket får fram kroppen min og meg på best mulig måte. Jumpsuit (eller bodysuit) er en gjenganger. Jeg er et vanedyr og varierer lite med hvilke type klær jeg kler meg i 🙈 Det viktigste er at jeg føler meg bra og fin selv!! Snakker virkelig av erfaring her 😅 Det gjør kvelden SÅ mye bedre! Føler man seg bra på utsiden så har man det også bedre på innsiden (og nei, det betyr ikke at man må være supermodell) ❤️

Anonymkode: fafd2...782

Skrevet

Det kommer an på. Noen ganger er jeg veldig hverdagslig med jeans, topp og en cardigan.

Stort sett liker jeg å pynte meg litt med skjørt eller kjole, men kan også gå for jeans, topp og en blazer.

Om vinteren hvis det er glatt og/eller snø så går jeg i vinterstøvletter. Jeg orker ikke å risikere å falle og det blir nesten alltid litt gåing frem og tilbake.

Jeg går aldri i hæler, og det blir ofte ankelstøvletter eller kanskje converse hvis det passer til.

Anonymkode: 702a9...ab6

Skrevet

Det blir nesten alltid en eller annen kjole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...