Gå til innhold

Hvordan kler du deg hvis du skal på en fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut på byen eller på en hjemmefest, eller vinkveld med venninner. Jeg varierer litt angående når på året. Sommeren blir det mest i korte skjørt, shorts, kjoler, og fine topper. Vinteren blir det svarte jeans for det meste med høyt liv, også bruker jeg en fin body som topp som oftest. Eller så går jeg i kjole og strømper. :) 

Skal du ut i helga?

Anonymkode: cea48...1de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på. Er det bursdag pynter jeg meg gjerne og muligens sminker meg også. Hvis ikke går jeg bare helt vanlig kledd, svarte jeans og en enkel genser.

Anonymkode: c8373...658

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på. Er det bursdag pynter jeg meg gjerne og muligens sminker meg også. Hvis ikke går jeg bare helt vanlig kledd, svarte jeans og en enkel genser.

Bor du på landet?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bor du på landet?

Nei, bor i en by. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spam og svar til dette

Perelandra, mod.

Skrevet

Varierer med anledningen, men dette er det jeg som oftest bruker.

1. Jumpsuit

2. Fin skjorte/topp med svarte jeans

3. T-skjorte med girlfriend jeans

Går aldri i kjoler eller skjørt.

Anonymkode: 04283...ada

• Liker 1
Skrevet

Kjoler, skinnskjørt, skjørt, bukse og tøff bluse. Varierer 😊 Skal feire bursdag på lørdag! 👌🏻

Skrevet

Går alltid med høye hæler både til hverdag og fest. Bruker så si aldri kjole/skjørt, blir for det meste skinny jeans eller trange bootcut jeans med en fin topp eller skjorte

Skrevet

Som regel kjole og høye hæler, men det kommer litt an på. Foretrekker bodycon uten utringning. Blir det mye gåing (sted til sted osv) kjører jeg gjerne sneakers. 

Har også gått på byen i slitte jeansshorts og Mikke mus-t-skjorte. :ler: Kommer litt an på hvilke folk vi skal ut med, hvilket utested og været. 

Skrevet

Går ikke ut, drikker ikke heller, foretrekker familiekos med ektefelle og barn

Anonymkode: 019f9...27a

Skrevet

Hvite sokker på fylla Screenshot_20181201-175732.thumb.png.a0a85b626edd7c60b6ac766cd39cefd2.pngsjarmerende 

• Liker 2
Skrevet

Alltid en "avslappa stil". Aldri høye hæler.  Ofte rocka boots, slitt olabukse og en kul/ pyntet topp og dressjakke.  Om sommeren blir det mye lange flagrende og litt romantiske kjoler fra f.eks TiMo og Ganni.   

Anonymkode: d5657...339

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt. Olabukse og en varm tykk genser på vinteren. T skjorte eller 3/4 erm genser på sommeren. 

Kanskje en eller to ganger i året jeg går i kjole men det er hovedsaklig på stranda. Liker ikke pynte meg på byen eller fest for da opplever jeg så mye sjekking og seksuell trakassering, og jeg er bare ute for å henge med venner :)

skal jeg på en fancy klubb med dresscode er det sorte jeans istedet for blå og en topp som kanskje har noe glitter eller penere stoff enn en vanlig t skjorte, og øredobber. Aldri høye sko eller utrigning

Anonymkode: cf6a5...af6

Skrevet

Jeg er aldri på fester siden jeg ikke tør. Mange som er samlet på samme plass og bare fulle folk gir bare enda mere angst. Jeg er veldig pysete av meg bare ser jeg.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Zaga skrev:

Jeg er aldri på fester siden jeg ikke tør. Mange som er samlet på samme plass og bare fulle folk gir bare enda mere angst. Jeg er veldig pysete av meg bare ser jeg.

Da er vi to. 

Anonymkode: ff211...5b4

Skrevet

Jeg kjører jeans med høyt liv og en stram topp + cardigan. Høyhælte eller kilehæl'ete boots. Bruker kjole to ganger i året, og det er på julebord og på julaften. :P 

Gjest Tigress
Skrevet

Det er to vanlege antrekk som går att: dressbukse og silkebluse, med høghæla skolettar eller sko til, eller kjole. Alltid høge hælar på fest. 

Skrevet

Varierer på årstidene :)

Om vinteren gjerne svart bukse med høyt liv, en type croptop (er tidilig i 20 årene så det kan jeg fint bruke, viser jo ikke mer enn max 2 cm mage med slike bukser uansett), noen støvletter (chealsea boots med høye hæler, støvletter til låret, boots i ulike farger, osv), en tettsittende genser med litt vhals, eller rett og slett genserkjoler, eller litt røffe skjørt med nøytrale gensere til, svart stømpebukse, og lårhøye støvletter. 

Om høsten er det mye likt som om vinteren, men da gjerne noen høye hæler som er litt chunky slik at de ikke blir ubehagelige sammen med bukser eller kjoler med lange ermer. 

Om sommeren blir det en del skjørt og kjoler, og jeg ser an på været jeg bruker strømpebukser under eller ei. Har gjerne en denimjakke til

Anonymkode: fd151...aee

Skrevet

Kjole eller skjørt alltid , masse sminke og høye hæler elsker det :) tross av at jeg er overvektig. 

Skrevet

Joggesko, Svart tettsittende bukse og en hverdagslig genser eller T-skjorte 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...