AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Ut på byen eller på en hjemmefest, eller vinkveld med venninner. Jeg varierer litt angående når på året. Sommeren blir det mest i korte skjørt, shorts, kjoler, og fine topper. Vinteren blir det svarte jeans for det meste med høyt liv, også bruker jeg en fin body som topp som oftest. Eller så går jeg i kjole og strømper. Skal du ut i helga? Anonymkode: cea48...1de
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Kommer helt an på. Er det bursdag pynter jeg meg gjerne og muligens sminker meg også. Hvis ikke går jeg bare helt vanlig kledd, svarte jeans og en enkel genser. Anonymkode: c8373...658 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på. Er det bursdag pynter jeg meg gjerne og muligens sminker meg også. Hvis ikke går jeg bare helt vanlig kledd, svarte jeans og en enkel genser. Anonymkode: c8373...658 Bor du på landet? Anonymkode: cea48...1de 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bor du på landet? Anonymkode: cea48...1de Nei, bor i en by. Anonymkode: c8373...658 1
Perelandra Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Tråden er ryddet for spam og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 Varierer med anledningen, men dette er det jeg som oftest bruker. 1. Jumpsuit 2. Fin skjorte/topp med svarte jeans 3. T-skjorte med girlfriend jeans Går aldri i kjoler eller skjørt. Anonymkode: 04283...ada 1
Maestro Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 Kjoler, skinnskjørt, skjørt, bukse og tøff bluse. Varierer 😊 Skal feire bursdag på lørdag! 👌🏻
Gjest stilts Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 Går alltid med høye hæler både til hverdag og fest. Bruker så si aldri kjole/skjørt, blir for det meste skinny jeans eller trange bootcut jeans med en fin topp eller skjorte
FantasDick Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 Som regel kjole og høye hæler, men det kommer litt an på. Foretrekker bodycon uten utringning. Blir det mye gåing (sted til sted osv) kjører jeg gjerne sneakers. Har også gått på byen i slitte jeansshorts og Mikke mus-t-skjorte. Kommer litt an på hvilke folk vi skal ut med, hvilket utested og været.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #10 Skrevet 5. desember 2018 Går ikke ut, drikker ikke heller, foretrekker familiekos med ektefelle og barn Anonymkode: 019f9...27a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #12 Skrevet 6. desember 2018 Alltid en "avslappa stil". Aldri høye hæler. Ofte rocka boots, slitt olabukse og en kul/ pyntet topp og dressjakke. Om sommeren blir det mye lange flagrende og litt romantiske kjoler fra f.eks TiMo og Ganni. Anonymkode: d5657...339 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #13 Skrevet 6. desember 2018 Helt normalt. Olabukse og en varm tykk genser på vinteren. T skjorte eller 3/4 erm genser på sommeren. Kanskje en eller to ganger i året jeg går i kjole men det er hovedsaklig på stranda. Liker ikke pynte meg på byen eller fest for da opplever jeg så mye sjekking og seksuell trakassering, og jeg er bare ute for å henge med venner skal jeg på en fancy klubb med dresscode er det sorte jeans istedet for blå og en topp som kanskje har noe glitter eller penere stoff enn en vanlig t skjorte, og øredobber. Aldri høye sko eller utrigning Anonymkode: cf6a5...af6
Zaga Skrevet 6. desember 2018 #14 Skrevet 6. desember 2018 Jeg er aldri på fester siden jeg ikke tør. Mange som er samlet på samme plass og bare fulle folk gir bare enda mere angst. Jeg er veldig pysete av meg bare ser jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #15 Skrevet 6. desember 2018 25 minutter siden, Zaga skrev: Jeg er aldri på fester siden jeg ikke tør. Mange som er samlet på samme plass og bare fulle folk gir bare enda mere angst. Jeg er veldig pysete av meg bare ser jeg. Da er vi to. Anonymkode: ff211...5b4
^^Belle^^ Skrevet 6. desember 2018 #16 Skrevet 6. desember 2018 Jeg kjører jeans med høyt liv og en stram topp + cardigan. Høyhælte eller kilehæl'ete boots. Bruker kjole to ganger i året, og det er på julebord og på julaften.
Gjest Tigress Skrevet 6. desember 2018 #17 Skrevet 6. desember 2018 Det er to vanlege antrekk som går att: dressbukse og silkebluse, med høghæla skolettar eller sko til, eller kjole. Alltid høge hælar på fest.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #18 Skrevet 6. desember 2018 Varierer på årstidene Om vinteren gjerne svart bukse med høyt liv, en type croptop (er tidilig i 20 årene så det kan jeg fint bruke, viser jo ikke mer enn max 2 cm mage med slike bukser uansett), noen støvletter (chealsea boots med høye hæler, støvletter til låret, boots i ulike farger, osv), en tettsittende genser med litt vhals, eller rett og slett genserkjoler, eller litt røffe skjørt med nøytrale gensere til, svart stømpebukse, og lårhøye støvletter. Om høsten er det mye likt som om vinteren, men da gjerne noen høye hæler som er litt chunky slik at de ikke blir ubehagelige sammen med bukser eller kjoler med lange ermer. Om sommeren blir det en del skjørt og kjoler, og jeg ser an på været jeg bruker strømpebukser under eller ei. Har gjerne en denimjakke til Anonymkode: fd151...aee
lillemy02 Skrevet 6. desember 2018 #19 Skrevet 6. desember 2018 Kjole eller skjørt alltid , masse sminke og høye hæler elsker det tross av at jeg er overvektig.
blomaden Skrevet 6. desember 2018 #20 Skrevet 6. desember 2018 Joggesko, Svart tettsittende bukse og en hverdagslig genser eller T-skjorte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå