AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Jeg har flere venner hvor jeg føler at det er jeg som «bærer» samtalen. Det er så slitsomt. Er ingen interessert i meg og mitt liv? Hvorfor er vi venner da? Jeg spør fordi jeg er interessert OG fordi «dialogen» ellers ville blitt passe klein. Skal jeg ved neste møte ikke stille ett eneste spørsmål før noen spør meg om noe? Tvungen turtaking. Anonymkode: 68655...9f0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Prøv en annen sosial kommunikasjonsform en quizen. Anonymkode: 87b49...734 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv en annen sosial kommunikasjonsform en quizen. Anonymkode: 87b49...734 Hvordan? ts Anonymkode: 68655...9f0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Stiller du bare spørsmål om deres liv eller har dere andre samtaleemner også? Bare spørsmål om hverandres liv kan bli grusomt kjedelig i lengden, spesielt om man får samme svar hver gang. Jeg prater heller om interesser og andre temaer etter "høflighetsspørsmålene" har blitt unnagjort. Er man nære nok venner kan man prate om det meste uten at det er kleint. Samtidig hater jeg small talk så føles kleint når alt skal være spørsmål og tomprat. Anonymkode: 06420...ce6
Hactar Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan? ts Anonymkode: 68655...9f0 Du kan fortelle noe? Om deg selv eller hva som helst? Jeg synes det er vanskelig å få en samtale til å flyte om det bare blir spørsmål og svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå