Gå til innhold

MARK I SENGA! HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, CaramelDevil skrev:

Og kok alt av sengklær!!!

Og grunnen til den anbefalingen er...?

Anonymkode: 87834...ca6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant også en sånn i dag! 😫 Fant noen som var helt like to ganger på høsten i fjor. Siden det er såpass sjeldent har strategien min vært å fortrenge det for hver gang. Men ser at den ligner veldig på husfly som tipset om over her, når jeg googler flere bilder blir jeg ganske sikker. Så da puster jeg lettet ut og satser på at det ikke er behov for å brenne ned blokka.

Anonymkode: 719ea...d6b

• Liker 6
Skrevet

Brenne ned blokka... 🤪🤣:smilyblomst:

Anonymkode: d604f...b77

• Liker 4
Skrevet

Ts her! Jeg vasker alt sengetøy på 95 nå... og sover på sofaen i natt. Slike dyr er det jævligste jeg vet!!!

Anonymkode: 3167c...5c8

• Liker 2
Skrevet

Men om noen vet; jeg er jo livredd for at det er lagt egg noe sted og at disse vil fortsette å poppe ut.. hvordan kan man være helt sikker på at man blir kvitt det? 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få fuktigheten i boligen ned, før du blirinvadert av den typen insekter.

Luft, få opp innetemperaturen og slutt åtørke tøy andre steder enn på badet. 

Varsle huseier.

Anonymkode: 87834...ca6

Det er ikke alle som har plass til tørkestativ på badet... 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om noen vet; jeg er jo livredd for at det er lagt egg noe sted og at disse vil fortsette å poppe ut.. hvordan kan man være helt sikker på at man blir kvitt det? 

Man må bare vente og se. 

Anonymkode: d929e...014

Skrevet

Sommerfugl-larve, ingenting å ta på vei for, har nok som noen sier tatt veien inn gjennom tøy, sko eller kjæledyr og funnet en varm og lun plass for vinteren, har funnet en innerst i en vante. Men greit å vaske sengetøyet ja 😅

Anonymkode: 991d7...830

• Liker 7
Skrevet
På 29.11.2018 den 20.50, Thyra skrev:

Det er ikke alle som har plass til tørkestativ på badet... 

Isåfall bør man ha luftavfukter, tørketrommel eller sette stativet ut. Et stativ med klesvask bør aldri stå andre plasser enn våtrom hvis man opplever fukt i leiligheten.

Anonymkode: 63233...6af

Gjest shadowofthewind
Skrevet

Ser mer ut som larve enn mark. Ekkelt uansett og vet ikke hvor de kommer fra, bortsett fra husdyr hvis du har noe.

Skrevet

Så ut som en kålorm. Totalt harmløs.

Skrevet

Fant en sånn i sengetøyet jeg og en gang husker jeg. Sikkert 15 år siden. Ble heldigvis med den ene, men det var sykt ekkelt ja.. 

Anonymkode: 2db3f...c74

Skrevet

Finnes verre ting å finne i sengen: 

Bilderesultat for woman found crocodile in bedroom

• Liker 4
Skrevet

En larve av sommerfugl eller nattsvermer. Gjetter på det siste. Kommer inn med planter ol og kvikner til når temperaturen rundt dem øker. Helt ufarlig.

• Liker 1
Skrevet

OMG!! Jeg hadde dødd, sånn bokstavelig av hjerteinfarkt.

Er så glad i at det er så mye mindre insekter om vinteren og man slipper store ekle edderkopper rundt huset. Så verdens største i sommer da vi satt ute, og det var fryktelig ekkelt. Men ille nok å ha slike i senga. Grøss! 😵

image.png.a530c9d979e0cf88004b6658c7ab95d0.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...