Gå til innhold

Hva slags mennesker vil du ikke bli venn med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mennesker vil du ha mostand mot å danne vennerelasjon med eller kvie deg for å etablere nært vennskap med?

Vi har vel alle noen ting vi ser etter om vi ønsker å bli bedre kjent med folk. Hva er deal breakers for deg og hvordan ser en innbyndende Facebook profil ut i venne-dating markedet? 

Kunne du for eksempel vært venn med som har mistet barna til barnevernet? Eller en eksrusmisbruker? Hva slags jobber er å foretrekke for akkurat deg?

Anonymkode: 0790c...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker med pels utgår. Forventer at folk ikke har rasistiske holdninger, homofobe osv. Eks-rusmisbruker er ok dersom det er over. Orker ikke folk som bare må feste og drikke hele tiden. Ellers holder det å være snill og hyggelig.

Anonymkode: f8f58...762

• Liker 5
Skrevet

Orker ikke venner som snakker kun om seg og sitt, liker noen som er flink å lytte ettersom jeg er det selv. 

Takler heller ikke vennskap uten samme humor, blir lett kjedelig. Men dette er jo ikke deres feil :) 

Anonymkode: 44bc7...f88

• Liker 2
Skrevet

Høylytte mennesker som tar masse plass. Jeg smiler pent og er høflig, men inne i meg ruller jeg med øynene. 

Anonymkode: dfe70...54f

• Liker 16
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg vet bare at jeg foretrekker folk med litt intelligent humor. Ikke le av Frank Løke osv om dere skjønner. Og jeg takler ikke de som legger ut patetiske sitater. Uff! Ellers tror jeg at jeg kunne blitt venn med de fleste. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg orker ikke folk som baksnakker andre hele tiden. Nå kjenner jeg ikke til så mange slike lenger i voksen alder, men var mye når jeg var i tenårene, spesielt enkelte. De fremstod som gode venner for alle de var sammen med, men så fort en ikke var tilstede så var det ikke måte på hvor håpløs denne personen var. Tenker at da snakker de sikkert dårlig om meg også når jeg ikke er der.

Folk som snur seg etter vinden. Disse er det en del av. De forandrer seg ettersom hvem de er sammen med og har liksom ingen egne meninger.

Folk som gjør mye flaut og er barnslige for alderen. Snakker om bæsj og tiss åpenlyst og ler av det i voksen alder. Virker som de ikke har fått nok oppmerksomhet og gjør hva som helst for å få det. Klarer ikke le av de og jeg blir den som fremstår som mutt, sur og bedre enn de.

Folk som bare skal feste og ha alkohol tilstede i sosiale sammenkomster. Vil ikke være dårlig hver dag etter jeg har vært sammen med de. Og så blir du ikke inkludert dersom du ikke drikker selv.

Anonymkode: 37420...f87

• Liker 2
Skrevet

Jeg orker ikke omgås med folk som må feste og drikke "hele tiden", dophuer, folk som ikke er det minste orientert om samfunn, rasister, frpere...

• Liker 6
Skrevet

Det viktigste er at de er hyggelige å omgås. Hvordan facebookprofilen deres ser ut, er ihvertfall fullstendig uvesentlig. 

• Liker 3
Skrevet

Folk som er slemme mot andre, verbalt eller fysisk, og folk som ikke vaksinerer. Det er det. 

Skrevet

Enkelt. Rusmisbrukere, om det er piller alkohol eller narkotika spiller ingen rolle. Denne gruppen lyver konstant. 

Psykisk syke personer. De suger energi ut av deg, men har ikke selvinnsikt til å se det selv. I tillegg er de kun opptatt av seg og sine sykdommer. 

Unge uføre. Tror ikke jeg har hørt noe fornuftig med substans fra den kanten. Alt er så synd på de. Stakkars. 

Så er det haterne. De som ikke har fått til noe i verden, klager på Norge, på nav, på arbeidsgiver, på kollegaer, på innvandrere på det andre kjønn osv. 

God jul forresten 

Anonymkode: 5b4e5...3ec

• Liker 9
Skrevet

Orker ikke sosiale kameleoner, rævslikkere og kunnskapsløse idioter. Unngår også oversprudlende kjerringer som krever enormt stor plass og ler av alt

• Liker 3
Skrevet

Barnevernsmotstandere som har gått på «livets harde skole»

Anonymkode: 0647e...cfc

• Liker 22
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker med pels utgår. Forventer at folk ikke har rasistiske holdninger, homofobe osv. Eks-rusmisbruker er ok dersom det er over. Orker ikke folk som bare må feste og drikke hele tiden. Ellers holder det å være snill og hyggelig.

Anonymkode: f8f58...762

Mennesker med pels? Så enkelte pakistanere og folk fra midtøsten utgår? Og du liker ikke rasisme..?

Anonymkode: 95b63...716

• Liker 4
Skrevet

Bimboer og bloggere. Og folk som bruker pels. 

Anonymkode: 6cc2a...76a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt. Rusmisbrukere, om det er piller alkohol eller narkotika spiller ingen rolle. Denne gruppen lyver konstant. 

Psykisk syke personer. De suger energi ut av deg, men har ikke selvinnsikt til å se det selv. I tillegg er de kun opptatt av seg og sine sykdommer. 

Unge uføre. Tror ikke jeg har hørt noe fornuftig med substans fra den kanten. Alt er så synd på de. Stakkars. 

Så er det haterne. De som ikke har fått til noe i verden, klager på Norge, på nav, på arbeidsgiver, på kollegaer, på innvandrere på det andre kjønn osv. 

God jul forresten 

Så alle som sliter psykisk er sytekopper? Du snakker om å dra alle over en kam. Det er faktisk noen som aldri nevner noe om det

• Liker 10
Skrevet

Folk som går i flokk; « sammen er vi sterkere». Altså typen mennesker som mener det samme som resten av flokken, og legger andre mennesker (som de gjerne ikke kjenner) fordi en annen i flokken har dårlige oppfatninger av disse. 

Slike sjarmtroll styrer jeg unna! 

Anonymkode: dc13a...454

• Liker 3
Skrevet (endret)

Negative mennesker holder jeg meg helst langt unna. Greit å være negativ til tider eller ha noen dårlige dager av og til hvor alt er dritt, for det har de fleste. Men noen som kun snakker om negative ting, eller er negativ hele tiden orker jeg ikke fordi det drar energien ut av meg.

Narkomane orker jeg heller ikke være venn med, da jeg ikke vet om jeg kunne stole på de. Mange stjeler fra venner og fam for å få penger til dopet.

Folk som baksnakker andre 

Folk som er dømmende eller rasistiske ovenfor sykdom, rase, legning.

Folk som ikke viser respekt ovenfor for andre mennesker.

Egoistiske folk 

Folk som har gjort noe kriminelt mot barn.

Bedrevitere.. 

Endret av tussi84
  • Liker 2
Gjest Onkel Blå
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som går i flokk; « sammen er vi sterkere». Altså typen mennesker som mener det samme som resten av flokken, og legger andre mennesker (som de gjerne ikke kjenner) fordi en annen i flokken har dårlige oppfatninger av disse. 

Slike sjarmtroll styrer jeg unna! 

Anonymkode: dc13a...454

* legger andre mennesker for hat, skulle det stå. 

Skrevet

Mennesker som ikke er nysgjerrige av natur,ala aner ikke hvilken verdensdel for eksempel India ligger i. Negative mennesker, man trenger absolutt ikke å være overstrømmende positiv hele tiden, jeg tenker mer på den kronisk pessimistiske typen. Rusmisbrukere, har vært nær flere som har hatt et rusproblem, de kan være fine mennesker på tross av dette, men orker ikke alt dramaet som følger med, og at man aldri kan stole på deres lovnader om at nå skal de aldri drikke mer. Fordømmende mennesker som snakker lenge og vel om hvor forferdelige muslimer, psykisk syke,uføre..you name it, er, særlig når omtrent ingenting av det de sier er basert på fakta. En diskusjon om det samme,men basert på fakta,er helt ok. Folk som er kronisk baktalere, da tenker jeg ikke på det å snakke om andre, men det å alltid finne noe negativt ved andre som man så kan snakke drit om. Men viktigst av alt, de som har manglende empati og respekt for andre mennesker!

Anonymkode: 85f2d...8ae

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle som sliter psykisk er sytekopper? Du snakker om å dra alle over en kam. Det er faktisk noen som aldri nevner noe om det

Som hovedregel holder jeg meg unna. All honør til de psyke som forstår at deres egne problemer tas opp med profesjonell behandler og ikke sliter ut og tapper kreftene til vennene sine, og aldri gir noe tilbake. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...