Gå til innhold

Chakra-lesning =humbug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det det?

Anonymkode: 2b4cf...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: cff97...af0

Skrevet

Det er bare tull.

Skrevet

Ingen bevis på at det er reelt, ergo humbug. 

Anonymkode: 518cc...e6b

Skrevet

Ikke bruke penger på å gå til slike "behandlere", hvis det var det du tenkte på. Har opplevd ei som kan det, men hun er ikke kjent i det hele tatt. 
Jeg tenker at folk med svak chakra er de samme som blir fort overkjørt, mens de med sterk chakra er de som lettest komemr seg frem.
Jeg har kjempe svak chakra, selv om jeg er helt frisk ellers, så blir jeg så lett "feid av banen". 

Anonymkode: e7bfa...af2

Skrevet

Swlvfølgelig bare sludder og vås...           

Anonymkode: d1cea...f15

Skrevet

Det er så definitivt mye klokskap innen de forskjellige chakraene våre og hvordan vi er. Men sørg for å gjøre litt research om personen du evt tenker å bruke penger på, du kan også lære mye om chakra på egenhånd for å få en enkel forståelse.

Anonymkode: e1320...a7d

Skrevet

Det er akkurat like mye humbug som astrologi, auralesning og feng shui. Altså helt uten rot i noen som helst virkelighet. 

Anonymkode: e53f8...b02

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så definitivt mye klokskap innen de forskjellige chakraene våre og hvordan vi er. Men sørg for å gjøre litt research om personen du evt tenker å bruke penger på, du kan også lære mye om chakra på egenhånd for å få en enkel forståelse.

Hadde ikke tenkt å bruke et øre på slikt, men en venn på Facebook har flere ganger takket ja til slik chakralesning. Hvordan det foregår via Face vet jeg ikke, men jeg er skeptisk til sånt😒

Skrevet

Jeg gikk til ei som kan reiki, men hun er som sagt ikke kjent. Etter jeg var hos henne var eneste gangen jeg fikk masse energi etterpå. Hadde ingen angst, følte meg helt fri og jeg kom på bølgelengde med folk.
Helt til jeg dro på fest og drakk alkohol, da ble alt ødelagt. Uansett, det må vedlikeholdes. du må kunne å jobbe med det selv og ikke gå i behandling til hver gang du skal ha noe fikset. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke tenkt å bruke et øre på slikt, men en venn på Facebook har flere ganger takket ja til slik chakralesning. Hvordan det foregår via Face vet jeg ikke, men jeg er skeptisk til sånt😒

Det er jeg og skeptisk til. Alt som handler om fjernhealing og slike ting, kan egentlig ikke se for meg hvordan fjern chakra lesing fungerer 🤔

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk til ei som kan reiki, men hun er som sagt ikke kjent. Etter jeg var hos henne var eneste gangen jeg fikk masse energi etterpå. Hadde ingen angst, følte meg helt fri og jeg kom på bølgelengde med folk.

Fordi du hadde et personlig møte som føltes positivt for deg. Ikke fordi reiki eller annen svada fungerer, men fordi sosial omgang med andre mennesker er bra for oss alle. Bare det å møte noen og føle seg sett kan gjøre at mange ting føles bedre.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jeg og skeptisk til. Alt som handler om fjernhealing og slike ting, kan egentlig ikke se for meg hvordan fjern chakra lesing fungerer 🤔

Nærlesing av chakra, derimot, du kan se for deg hvordan det fungerer? 😄

Anonymkode: d28c2...933

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært vidunderlig med fjern-fiksing av bilen min. Eller legge om til sommerdekk f.eks (ok ikke akkurat nå da)

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nærlesing av chakra, derimot, du kan se for deg hvordan det fungerer? 😄

Anonymkode: d28c2...933

Ja, det har jeg ikke store problemer med. Jeg har erfaringer fra India som gjør at jeg har litt innsikt på emnet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...