AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Hadde dette med første mann. Ikke blødning ved sex, kun ved orgasme. Da kom det litt slim med friskt blod i hver gang fra 9 dpo, til jeg var 7-8 uker på vei. Testet positivt i går, og igjen blør jeg ved orgasme.. Er ikke til og ta feil av. Skjedd to ganger de siste to døgnene. Er derimot litt mer blod denne gangen enn ved første, men det er kun litt lyserosa og blandet med slim. Blør ikke så mye at jeg trenger bind, og det kommer ingenting i trusen, kun litt på papiret. Men blir selvsagt redd da..🙄 Andre som har opplevd dette?? Er igjen ca 12 dpo. Anonymkode: 87e15...ffe
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Jeg har opplevd samme, senest i går. Blødde i ca 12 timer og jeg måtte ha bind.. i dag er det tørt igjen. Hørt at noen kan få skjøre slimhinner ved graviditet, men igjen -man leser mye rart på mr.google når man prøver.. Anonymkode: 913c2...634
Tyah Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Jeg hadde det samme i begynnelsen av graviditeten. Jeg er 23+4 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå