Gå til innhold

Hva slags mennesker vil du ikke bli venn med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mennesker vil du ikke inngå eller kvie deg for å inngå vennerelasjon med?

Noen mennesker ønsker vi jo å ha på avstand etter hva vi vet eller mener om de. Men uten å kjenne de særlig, hva er deal breakers for dere?

Kunne dere blitt venn med en som har mistet barn til barnevernet f.eks? Eksrusmisbrukere? Eller hva slags profil på Facebook er det som virker mest tiltalende på andre? 

Anonymkode: fafe4...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne iallefall aldri ha blitt nær konpis med noen som stadig vekk sletter bruker-profilen sin på forskjellige debatt-forum, oppretter nye brukere og sletter dem igjen. Sletter seg igjen, og finner på nye brukernavn, bare for å slette seg igjen.. 

Og så videre, og så videre, og så videre... 

Anonymkode: a355b...37e

Skrevet

Mammagutter og kvinner med daddy issues

Skrevet

Folk som ikke behandler andre folk bra. Så enkelt, så greit. 

Noen ganger er dette opplagt, andre ganger tar det lengre tid.

Ellers så går det vel på tilfeldigheter, område og situasjoner man oppholder seg i,  enigheter/uenigheter, kjemi og interesser -i forhold til hvem man faktisk blir venner med. 

Anonymkode: 45bf0...24e

Skrevet

hjelpes, enda en tråd.

Anonymkode: 7058e...ccd

Skrevet

Jeg klarer ikke de type mennesker som legger ut om hele livet sitt på facebook og snapchat osv... sånne mennesker er som regel veldig slitsomme i det virkelige liv også. Jeg har hatt et par sånne venner og de blir for mye for meg. De har ofte noen diagnoser som ADHD eller Bipolar og er høyt og lavt og man vet aldri hvor man har dem, Dette er snakk om jenter de jeg kjenner av den typen. Klarer heller ikke helt de som legger ut sånne oversminka bilder av seg med med trutmunn osv... De er ofte veldig overfladiske og... Ja finner ikke helt ordet, men litt egene og selvopptatte. Jeg liker best jordnære mennesker. 

Anonymkode: bae66...175

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne iallefall aldri ha blitt nær konpis med noen som stadig vekk sletter bruker-profilen sin på forskjellige debatt-forum, oppretter nye brukere og sletter dem igjen. Sletter seg igjen, og finner på nye brukernavn, bare for å slette seg igjen.. 

Og så videre, og så videre, og så videre... 

Anonymkode: a355b...37e

Hvorfor det? Hvordan hadde det påvirket vennskapet deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...