Gå til innhold

Er jeg kanskje gravid likevel? Spent prøver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dette er kun skrevet i spenning. Kamskje noen har opplevd det samme selv? Eller bare vil fortelle om når de testet positivt? 

Jeg hadde IKM i går. Men ingen mens kom. I dag har jeg hatt menssmerter litt av og på, men fremdeles ingen mens! Har testet negativt både i dag og i går, men har ikke flere tester nå. 

Har vært litt kvalm og hatt ømme brystvorter litt av og på. Det siste er jo normalt før mens, og kvalm det sa samboer at han har vært også. 

Jeg er også litt usikker på når eggløsning er, men mens pleier å være regelmessig! 

Såå noen som har testet negativt ved IKM, men som likevel var gravid? 

Anonymkode: 1f3f1...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg fikk tisset over det plusstegnet på pinnen, så kan den vise feil pga det? 

Skrevet

Ønskedrøm. Mensen kommer kl 2248 i kveld. 

Anonymkode: 87d40...9eb

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å uff da får jeg trippe litt mindre på jobb og komme ned på jorda igjen da. Godt jeg tok med tamponger. 

Skrevet

Har hatt samme håpet selv mange ganger😅 tegnene du beskriver kan bety graviditet men også mens. Ville tatt ny test om et par dager om mensen ikke har kommet❤️

Anonymkode: be59b...44c

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt samme håpet selv mange ganger😅 tegnene du beskriver kan bety graviditet men også mens. Ville tatt ny test om et par dager om mensen ikke har kommet❤️

Takk ❤️

Skrevet

Jeg har ikke testet positivt før 1 uke etter IKM begge gangene jeg var gravid. Dette var fordi jeg aldri har visst når jeg har eggløsning. Har senere funnet ut at jeg har det mye senere enn dag 14 :P Har allikevel regelmessig syklus. Første jeg merket var at jeg reagerte på alle lukter, ellers så var alt som når jeg ventet mensen. Eneste man kan gjøre er å vente noen dager å se, selv om det ofte er veldig vanskelig😆

Anonymkode: 55e03...cd7

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke testet positivt før 1 uke etter IKM begge gangene jeg var gravid. Dette var fordi jeg aldri har visst når jeg har eggløsning. Har senere funnet ut at jeg har det mye senere enn dag 14 :P Har allikevel regelmessig syklus. Første jeg merket var at jeg reagerte på alle lukter, ellers så var alt som når jeg ventet mensen. Eneste man kan gjøre er å vente noen dager å se, selv om det ofte er veldig vanskelig😆

Anonymkode: 55e03...cd7

Jeg flyr på do hele tiden for jeg tror mensen kommer 😅 Må finne på noe annet å bruke tida mi på. 

Skrevet

Jeg testet negativt opptil flere dager etter IKM med sønnen min - men hadde mensmurringer og avsmak for kaffe, klassiske symptomer fordet. Den ble ikke positiv før ca 5-6 dager etter IKM:ninuskapus:

Så masse lykke til, håper du er gravid!

Anonymkode: 488bd...a43

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet negativt opptil flere dager etter IKM med sønnen min - men hadde mensmurringer og avsmak for kaffe, klassiske symptomer fordet. Den ble ikke positiv før ca 5-6 dager etter IKM:ninuskapus:

Så masse lykke til, håper du er gravid!

Anonymkode: 488bd...a43

Takk, nesten sikker på at mensen kommer jeg nå altså! Er akkurat som det pleier før memsen, så er nok bare 1 dag forsinket. Smertene tar seg mer og mer opp også.

Får prøve igjen neste mnd. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er kl 23 17 og fremdeles ikke mensen. Du tulla du 🤭

• Liker 1
Skrevet

Hmm null mensen, null menssmerter og null søvn. 

Skrevet

Hvordan går det TS?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det TS?

Hyggelig at du spør. ❤️ Jeg fikk mensen i dag etter å ha tatt en ny negativ test 😥 Jeg føler meg skikkelig dårlig med veldig vonde menssmerter. Denne syklusen har vært merkelig for det pleier ikke være så vondt og aldri for sen. Og aldri menssmerter 2 dager før den kommer. Hadde jeg bare kunnet knipset med fingrene og blitt gravid! 

Jeg ser fram mot å prøve neste gang da! Vil bare bli ferdig med elendigheten og prøve på nytt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...